EmKao skrev:Testade en med svart tank. Blev en mörk bastard!!
Mulles skrev:Här är ett förslag som utlovat. Har inte varit hemma så det fick bli ett snabbjobb. Du får ha överseende med den usla kvaliten. Behöver väl filas till lite om du skulle vara intresserad. Problemet som jag ser det är ju att röd färg inte gör sig särskilt bra på en japshoj och framför allt inte på en cool racehoj. Men nu måste vi ju ha röd lite här och där och då är det ju bättre att integrera det i grafiken
Du gillade ju Yamahas gamla racelack så det fick bli en till variant på det. Detta borde gå att få till så att det ser snyggt ut från de flesta vinklar. Lite klurigt "strajpjobb" bara.
Lobo Gixxer skrev:Cool! Liiite liiite mörk kanske, men ack så grym!
Fettans så läcker! Ser att du gillar Yammas gamla racelogotyp, å här passar den yyyytmärkt tycker jag.
Fighten om "vinsten" har trappats upp....
EmKao skrev:Testade en med svart tank. Blev en mörk bastard!!
Mulles skrev:Här är ett förslag som utlovat. Har inte varit hemma så det fick bli ett snabbjobb. Du får ha överseende med den usla kvaliten. Behöver väl filas till lite om du skulle vara intresserad. Problemet som jag ser det är ju att röd färg inte gör sig särskilt bra på en japshoj och framför allt inte på en cool racehoj. Men nu måste vi ju ha röd lite här och där och då är det ju bättre att integrera det i grafiken
Du gillade ju Yamahas gamla racelack så det fick bli en till variant på det. Detta borde gå att få till så att det ser snyggt ut från de flesta vinklar. Lite klurigt "strajpjobb" bara.
R1Lillen skrev:den är lite för örk... en snygg ..ska ju ha vit tank iaf kanske byta det svarta ot vitt å det grön/gula ot rött..
en ulles var riktigt snyggt gjort
EmKao skrev:Den blev riktigt snygg...
En jädrans skillnad jämfört med den vita jag fipplade ihop.. *s*
Fipplade lite med en annan bild med R6an.. Färganpassat ställ o allt
Men den kommer inte i närheten av din Mulles..
driverinblack skrev:vad har ni för photo shop program???
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|