Åsa #96 skrev:Hojen ser kanonsnygg ut
Så, när börjar du tävla?
Alicia skrev:Haha man får väl se
Måste bli snabb först ju
MattE. skrev:Jääävligt snygg med den bakdelen
Gjorde en färgsättning som du bara måste använda
Edit: jag tänkte inte på att den var så lik din
ärligt talat så trodde jag att jag kom på den själv sen såg jag din bild
och kom på att jag hade kollat på den innan
MattE. skrev:Jääävligt snygg med den bakdelen
Gjorde en färgsättning som du bara måste använda
Edit: jag tänkte inte på att den var så lik din
ärligt talat så trodde jag att jag kom på den själv sen såg jag din bild
och kom på att jag hade kollat på den innan
Slappa skrev:Nepp icke nödvändigt, så länge man ser snygg ut i skinnstället så får man tävla hur mycket man vill....eller nåt
Swedie skrev:Jasså, du menar så. Nä... faktiskt så blev arslet för långt då. Jag ville höja sittpositionen så själva hojkörandet blev mer inspirerad race-körställning. Original sitter man för mycket inuti hojen och det blir en taskig körkänsla.
...typ när det handlar om racingJonathan skrev:Okey. Ibland så får funktion gå före utseendet.
RedBaron skrev:...typ när det handlar om racing
IO's bild ovan är bra näraJonathan skrev:Jupp, men det ultimata är att kombinera de två till perfektion
2ono skrev:Men hur funkar hojen ?? bara kommentaren hur den ser ut , mej gör detsamma om den ser lite ratbike stuk över det hela.
Behåll det svarta lacka fälgarna grönt eller guld då blir den fet.
Konstigt att inte fler använder 400 4T i 250 SP , men reglementet säger väl att man inte får göra något åt prestandan
Eftersom det är en standardklass så är 400 kubikarna inte konkurrenskraftiga, mest beroende på sin relativa övervikt kontra RS250:in.2ono skrev:Konstigt att inte fler använder 400 4T i 250 SP , men reglementet säger väl att man inte får göra något åt prestandan
Goodstuff skrev:Eftersom det är en standardklass så är 400 kubikarna inte konkurrenskraftiga, mest beroende på sin relativa övervikt kontra RS250:in.
Swedie skrev:sugrören behålls då de är till för att kyla toppen. Ser lite ballt ut oxå.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |