men vi kom iaf i tid till husbilshemfärden.
Du ska väl vara förbannat nöjd över att du kom med?!
men vi kom iaf i tid till husbilshemfärden.
Tveksamt.... Jag fotvandrar hellre till Nepal än att åka husbil med er igenDu ska väl vara förbannat nöjd över att du kom med?!
Tveksamt.... Jag fotvandrar hellre till Nepal än att åka husbil med er igen
25K är mitt sista bud I övrigt så kunde Humlan köra samma tider som dig, det sa han till mig iaf.När vill du ha dina 10k för Golfen?
25K är mitt sista bud I övrigt så kunde Humlan köra samma tider som dig, det sa han till mig iaf.
Jaha... hur stor del får jag dåJa det sa jag till köparen med och han gick med på det, men när vill du ha din del?
Jaha... hur stor del får jag då
Det blir väl 12 korvar per minut om jag räknat rätt10k har jag ju sagt. Vad är det du inte fattar? Du vet ju att jag inte gillar korkade människor!!
/D.Ude
Vem som helst hade kunnat köra Oscars tider denna helg. Hade jag kunnat skulle jag bänkat honom med.!!I övrigt så kunde Humlan köra samma tider som dig, det sa han till mig iaf.
Moahahahahahahah nu kommer jag att låsa käkarna snartVem som helst hade kunnat köra Oscars tider denna helg. Hade jag kunnat skulle jag bänkat honom med.!!
Vem som helst hade kunnat köra Oscars tider denna helg. Hade jag kunnat skulle jag bänkat honom med.!!
Jo, men man blir ju svett bara av att tänka på skinnstället.Bråk och häckel... jag saknar denna tid...
Jo, men man blir ju svett bara av att tänka på skinnstället.
Bråk och häckel... jag saknar denna tid...
Nej jag har lagt hjälmen på hyllan, men kommer ut och häcklar på Smokey 200 om allt klaffarSmokey 200, chans till att upprepa succén! Skaka ihop alla gamla stötar och gör ett team, jag lovar att häckla dig lika mycket som tidigare!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|