GSXR1100R skrev:Racerapport från ERF Falkenberg 23/4
Frykmo körde stabilt och höll sig på hjulen, han är som gjord för ERF.
Hela teamet jublar och skriker du körde i en timme och tjugotre minuter med jämmna varvtider som låg på 55-57 trots att motorn inte gick rent, en nöjd Frykmo sätter sedan team Evil Racing på plats med att köra om Freppa innan målflagg och säkerställa vinsten i bottenstriden åt Team The Båtten Is Nådd #83 EMR
Missilen har ingen generator, men idag visade det sig att laddningen har lagt av på Sukan, nu har man lite mysmek igen.Kristian Salö skrev:Ja grattis då för fan!
Jag har ett förslag: -Använd missilen på Anderstorp!
Min rossi var klockren! Nicklas grät när han såg denlin77 skrev:Rossis när vi e på ut ur depån, när du springer förbi oss i depån etc etc räknas inte. Niclas tog dig, det är bara att smälta o ge igen... Henke
Ingenting har lagt av; problemets art är komplicerat. Teamledningen vill gärna erinra vissa förare om det olämpliga i att uttala sig om saker man inte begriper.GSXR1100R skrev:Missilen har ingen generator, men idag visade det sig att laddningen har lagt av på Sukan, nu har man lite mysmek igen.
I klartext så är det ventilutkastaren som har skurit och detta i sin tur påverkar det laminära flödet i detonationskammaren, detta kan åtgärdas med att låna ett Kit-batteri från Mumlans Scanina, har vi 24 Volt på Anderstorp så kommer vi att nå 324 kilo armlängder på långrakan, sen flyttar vi bromspunkten till 50 meters skylten.valmers skrev:Ingenting har lagt av; problemets art är komplicerat. Teamledningen vill gärna erinra vissa förare om det olämpliga i att uttala sig om saker man inte begriper.
benkar skrev:Mina klubbkamrater som tävlar i ERF, med säsongsstart på Falken, finns IOFS här på SH, men inte så aktiva... Tar mig friheten, att som medlurad fotograf, lämna RapidoRacing #76 och Team Tussilago Racing #68: s RaceRapporter i form av ett litet bildreportage, som finns att beskåda här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=275&ev_id=275
/B
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari