Snyggt! Törs man fråga hur ditt tempo stod sig mot övriga i gruppen?
En vacker dag ska jag bli lika tuff som dig
Hur var gixxern att köra mot din Sexa? Visserligen annan typ av däck, inte inställd för dig osv, men ändå? Hur mycket fortare hade du kört med din hoj?Pass 5 och 6 så var det inga problem att hänga med och köra ifrån många i gruppen. Det var många år sedan jag körde på gatdäck så när de började bli slut så körde folk med racehojar och slicks ifrån mig. Men de flesta bromsar VÄLDIGT tidigt!
Dock är jag glad att jag inte fick köra i röd/race grupp, för där gick det SÅKLART löjligt fort när bröderna Waters testade olika stötdämpare
Du är väl tuff nog! Har inte du varit badazz-wheelare i Kallefånien??? Och gett Watzen en match i regnet på Sviestad? Det är väl NÄSTAN lika tufft som att köra grön/meiumsnabb turistgrupp på PI?
Hur var gixxern att köra mot din Sexa? Visserligen annan typ av däck, inte inställd för dig osv, men ändå? Hur mycket fortare hade du kört med din hoj?
Ja, men det var ju så länge sedan nu så det gills knappt Nu är jag gammal och mossig och vill inte ta risker längre. Då sänker man inga tider inte!
Det är när man kör med den typen av killar som man börjar inse hur löjligt fort det måste gå i MotoGP och WSBKDock är jag glad att jag inte fick köra i röd/race grupp, för där gick det SÅKLART löjligt fort när bröderna Waters testade olika stötdämpare
...PI is always very hard on tyres but this year it is much bumpier than ever before and that is causing a few problems. Leon Camier Yoshimura-Crescent Fixi GSX-R1000 – 129 laps, best 1:32.320 [8th]
Bra där, precis exakt som du själv uttryckte det efter att ha kört just Suzukin!
Är du hemma nu eller kommer du att vara kvar över helgen och kolla på Superbike-killarna?
Härlig rapport, kollade du in pingvinerna och blow hole!!!
Du missar väl inte pingvinerna?
och baren i Cowes med kort på världens största vithaj som fångades utanför ön, och supat i Cowes till helgen...
hehehe
va där -94 på superbike vm, så jävla fin bana, tack för en skön story.
Blow hole????Och Blow Hole...Blow Hole?
Nice blow job, mother nature...
Pingu & Co...
Edit: Mozzy inte missa! www.pinostrattoria.com.au/gallery.htm Var själv där senast år 2000, Italienskt hak i MotoGP/WSBK-miljö
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari