Raceställ till tjejen!

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Skulle behöva tips på bra raceställ i damstorlek, tjejen vill uppgradera lite!

Det måste va helställ och det ska sitta bra och snyggt på en snygg tjej! :tummenupp


Har kollat på beviks och bikestop här i linköping och dom har ingenting.
Har lelles något större utbud? Vilka andra större ställen finns, skulle ju va bra om hon kunde prova lite olika.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Kan rekommendera PSI (banner till vänster) då det är måttsytt och kommer passa perfekt.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
www.mlol.de

a_yu2.gif
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Jag gillar mitt, snyggt, tight,. säkert :tummenupp
Dainese damrejsställ, borde finnas på deras hemsida,
finns/fanns på Lelles & MC-varuhuset!
 

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
Tjo!

Kanske bäst jag engagerar mig lite i denna tråden, det är ju jag som vill ha ett nytt skinnställ!

Vi tänkte väl eventuellt åka upp till Lelles på lördag å kolla lite...men är det nån som har något mer tips på mc-affär i stockholm eller nånstans på vägen? Är man ändå ute å åker så kan man ju kolla fler ställen....om dom har lördagsöppet det vill säga!

Tack så mycket för tipsen så länge!

Hoppas på att våren kommer tidigt så man kan ge sig ut igen!! :yoparty
 

Sgt Liberia

Guest
Tjo!

Kanske bäst jag engagerar mig lite i denna tråden, det är ju jag som vill ha ett nytt skinnställ!

Vi tänkte väl eventuellt åka upp till Lelles på lördag å kolla lite...men är det nån som har något mer tips på mc-affär i stockholm eller nånstans på vägen? Är man ändå ute å åker så kan man ju kolla fler ställen....om dom har lördagsöppet det vill säga!

Tack så mycket för tipsen så länge!

Hoppas på att våren kommer tidigt så man kan ge sig ut igen!! :yoparty

Här är några förslag. Dom fyra första är störst.

http://www.mcvaruhuset.se/

http://www.avamc.se/

http://www.mcpoolen.se/

http://www.mc-boden.se/butiken/

http://www.burnouttrading.se/

http://www.mc-dress.com/main.php3

http://www.ducatistockholm.se/
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Helställ för tjejjer kan vara lite trixigt....

Jag har ett Arlen Ness, kangaroo. Helställ med puckar som är sytt för tjejjer som iallafall jag tycker är snyggt :tungan
Bra att tänka på är att dom är väldigt små i storlekarna.

Köpt på Hondacenter i Göteborg...

/issi
 

Bifogat

  • issin.JPG
    issin.JPG
    137.6 KB · Visningar: 109

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Tjo!

Kanske bäst jag engagerar mig lite i denna tråden, det är ju jag som vill ha ett nytt skinnställ!

Vi tänkte väl eventuellt åka upp till Lelles på lördag å kolla lite...men är det nån som har något mer tips på mc-affär i stockholm eller nånstans på vägen? Är man ändå ute å åker så kan man ju kolla fler ställen....om dom har lördagsöppet det vill säga!

Tack så mycket för tipsen så länge!

Hoppas på att våren kommer tidigt så man kan ge sig ut igen!! :yoparty

www.dinmc.se

Ligger i UpplandsVäsby, Har fina Arlenn Ness ställ för damer. :yoparty
Som sagt på vägen till Lelles i Uppsala.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag har ett Arlen Ness, kangaroo. Helställ med puckar som är sytt för tjejjer som iallafall jag tycker är snyggt :tungan
Bra att tänka på är att dom är väldigt små i storlekarna.

/issi
Det stället heter Claw och det tillverkas tyvärr inte längre. =( Den senaste säsongen hade AN inte ngt helställ i damstorlekar alls, verkar inte som det är tillräckligt stor marknad. Eller har varit ska man nog säga, förutsättningarna är lite annorlunda nu än för 4 år sedan när de lanserade Claw för första gången.
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09



Mmmm dom ställen lär typ alla tjejer ha nu.



Vet nu 11 st tjejer som beställt det vita och 7 som beställt det svarta. Själv har jag börjat tveka att hämta ut det vita. Det blir jag och alla andra tjejer i lika ställ liksom.
Alla tjejer på bandagarna kommer vara lika....

Ska leta vidare och se om man kan hitta något annat, eller så får jag vara en i det vita laget....

Sen kan vi sparka boll eller starta en cup på bandagarna/racingen. Svarta skinnställ mot vita skinnställ :D
 

sandstream

Guest
Vet nu 11 st tjejer som beställt det vita och 7 som beställt det svarta. Själv har jag börjat tveka att hämta ut det vita. Det blir jag och alla andra tjejer i lika ställ liksom. Alla tjejer på bandagarna kommer vara lika....
Skit i alla andra, du har ju ändå en ashäftig hoj som berättigar till ett sånt ställ :tummenupp
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Skit i alla andra, du har ju ändå en ashäftig hoj som berättigar till ett sånt ställ :tummenupp

Framför allt har jag rätt till nytt ställ när min man skaffat nytt ställ, hjälm, ska raca, vill åka till Brno och jag ska vara hemma och arbeta in pengar för han ska roa sig....

Sorry, off topic, jag vet.

Dock önskar jag att det fanns fler racställ för tjejer.

Det issi har är ett äldre från AN och att av dom snyggare racställen som fanns på den tiden. Tråkigt nog har bara D kommit med ett snyggt racställ för tjejer i år.

Har fått tips om att det finns racställ för tjejer men som inte finns på en leverantörerens hemsida och som inte kommer till Europa. Jag har skrivit och frågat efter det och får se vad jag får för svar.
 

psi

PRM
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sälleryd (Karlskrona)
Hoj
ZZR 1400 -08 ( Ex. GSXR 1000 K6 :-( )
Måttsydda skinnställ!

Tjena!

Det är jag som har PSI där du kan få måttsydda skinställ samt att man kan färglägga dem som man vill utifrån de färgkartor som finns på hemsidan!
det kostar inget extra! :yoparty

Kolla in www.psi-sweden.com :tummenupp

Hör gärna av dig om du har några frågor, jag hjälper till att färglägga stället om du vill!

Tja!
/// Micke
PSI Sweden AB




Tjo!

Kanske bäst jag engagerar mig lite i denna tråden, det är ju jag som vill ha ett nytt skinnställ!

Vi tänkte väl eventuellt åka upp till Lelles på lördag å kolla lite...men är det nån som har något mer tips på mc-affär i stockholm eller nånstans på vägen? Är man ändå ute å åker så kan man ju kolla fler ställen....om dom har lördagsöppet det vill säga!

Tack så mycket för tipsen så länge!

Hoppas på att våren kommer tidigt så man kan ge sig ut igen!! :yoparty
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag vill också kunna köpa tjejställ. Dock tror jag att jag är för stor och för lång för det. Tur i oturen så råkar jag ha samma kroppsbyggnad som Swedie (om man går efter hans måttsydda PSI ställ som passar perfekt) förutom över ryggen där han är bredare. Så det blir att köra svart/gult ställ i år.
Någon som vet vart man kan beställa namn till ryggen? Vill hellre köra runt med Alicia på ryggen än Johnny :gnissla
 

psi

PRM
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sälleryd (Karlskrona)
Hoj
ZZR 1400 -08 ( Ex. GSXR 1000 K6 :-( )
Köper du ett måttsytt ställ av oss så får du ett tjej ställ!

Du kan beställa namn av oss på PSI, färg kan du välja bland de som finns
på hemsidan under produktetr, finns även olika typsnitt att välja mellan!!
www.psi-sweden.com

/// Micke

Jag vill också kunna köpa tjejställ. Dock tror jag att jag är för stor och för lång för det. Tur i oturen så råkar jag ha samma kroppsbyggnad som Swedie (om man går efter hans måttsydda PSI ställ som passar perfekt) förutom över ryggen där han är bredare. Så det blir att köra svart/gult ställ i år.
Någon som vet vart man kan beställa namn till ryggen? Vill hellre köra runt med Alicia på ryggen än Johnny :gnissla
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Köper du ett måttsytt ställ av oss så får du ett tjej ställ!

Du kan beställa namn av oss på PSI, färg kan du välja bland de som finns
på hemsidan under produktetr, finns även olika typsnitt att välja mellan!!
www.psi-sweden.com

/// Micke

Har inte råd med nytt skinnställ i år så jag tar över Swedies PSI-skinnställ.
Dom är väldigt sköna och lätta så jag rekommenderar dom helt klart till andra.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top