HW skrev:Fan vilken anstormning det blev, nu har jag begränsat till max 5 användare och 20Mbit.
/HW
Det ser ut som jag blev helt strypt istället
HW skrev:Fan vilken anstormning det blev, nu har jag begränsat till max 5 användare och 20Mbit.
/HW
Swedie skrev:Åter igen alldeles för mycket av ett sammandrag än en sändning från SM. Varför får vi inte se hela rejsen? Mycket trist och kort. Macho Woman sa till mig att t.ex min fajt med Lilja filmades och blev schyst. Men inte ett jota från det? utan man följer 2-3 totala varv å sen är det över?
Dock vill jag säga att kvaliten blev genast mycket bättre med den nya kommentatorn och sättet att filma.
Swedie skrev:Åter igen alldeles för mycket av ett sammandrag än en sändning från SM. Varför får vi inte se hela rejsen? Mycket trist och kort. Macho Woman sa till mig att t.ex min fajt med Lilja filmades och blev schyst. Men inte ett jota från det? utan man följer 2-3 totala varv å sen är det över?
Dock vill jag säga att kvaliten blev genast mycket bättre med den nya kommentatorn och sättet att filma.
jP skrev:Ju mer pengar desto mer tevetid, rätt enkelt. Vidare skulle endast ett fåtal av SportExpressens tittare ha ork att se kompletta rejs, särskilt om fighter saknas.
Typ precis det jag tänkte skriva! Dock tyckte jag att det var en VÄLDIGT bra produktion, mycket imponerad och skitkul att se 125jr också! Men de stackarna som har lagt pengar på banderoller och trodde att de skulle synas får ju inte mycket för det i TV i alla fall! Det är nästan så att man måste lägga till en "star wars" grej i slutet där alla som sponsrar räknas upp så det i alla fall blir något. Mer tänk på exponering av banderoller behövs annars blir det nog svårt att få tillbaka de som har slantat nu.Goodstuff skrev:Tycker det var ett bra program med sjyssta intervjuer (fast varför INGEN har intervjuat Andi Notman är en gåta för mig för visst hade det väl varit roligt att veta vad han tyckte som utböling?) och helt ok raceklipp.
Klart obehagligt att se 250-kraschen eftersom man visste att den skulle komma.
Nästa steg borde väl bli kameror på hojarna för att höja pulsen och tempot ytterligare.
Något bör väl försöka göras för att höja sponsorernas synlighet för de synns ju inte alls bra tyvärr.
/HW
Mad Moose skrev:Jag vill också se, har du tagit bort den eller varför funkar det inte
Arawak skrev:Jag kan skicka på msn, har ändå inget att göra idag.
Är det fler som vill ha så säg till.
Arawak skrev:Jag kan skicka på msn, har ändå inget att göra idag.
Är det fler som vill ha så säg till.
Axxexs skrev:Du var inte med på mötet om tv som hölls för 250cc och Superbike på Anderstorp?
Kommer inte ihåg exakt allt men kontentan var att man vill göra en produktion som håller en bra kvalite och att det var man säkra på att kunna göra med ett program av "magasinformat". Är dessutom ett försöksår detta året och finner man att man kan fylla en timma med en bra produktion och at tv vill ta med så långa program så kan det mycket väl bli en timme då. Mycket noga med att kvaliten skulle gå före kvantiten. Att göra ett program som tittarna vill se mer av är bättre än ett som tittarna blir mätta på efter halvtid..
jP skrev:Lägg upp det på pirate bay istället så får ni mindre belastning på era linor..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|