Racing skola på Hungaroring-Budapest

Puszta Boy

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
ZX10R, GSX-R1000 K5, DUCATI ST4s
Jag har gått en 2 dagars kurs nyligen på Hungaroring, kursen är helt inriktat på bankörning på snabbast möjliga sätt, lite teori, massor av kurvövningar om och om. Kursledarna är flerfaldiga roadracingmästare i Ungern, även flera mästerskaptitel i Canada. Han talar perfekt engelska. Små grupper max 20 pers. Han tar emot även utländska grupper. Kursen är attraktiv i pris för det ingår all mat, hämtning fr. flyget, hotell, och hojen (han har 25 st gsxr600 03-or) till o med kvällsnöje ordnar han
Pris 1000 €uro.
Här har ni hans engelskpråkiga hemsida. Kanske skulle många gilla nästa år att rejsa runt på denna Formel 1 bana. Och Budapest är en härlig stad. Tjejerna är inte tokiga heller
http://www.moto-ring.co.uk
Om ni har flera frågor försöker jag besvara dem, tveka inte : kapetz@hu.inter.net

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Kollade på sidan. Säkert bra skola/kurser men varför marknadsföra med brudar som visar pattarna? Ingår det 14 luder efter träningen? :va

Puszta Boy

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
#Olsson# skrev:
Kollade på sidan. Säkert bra skola/kurser men varför marknadsföra med brudar som visar pattarna? Ingår det 14 luder efter träningen? :va
Finns det bättre sätt att varva ner efter en hel dags bankörning?

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Kanske för att locka dit engelsmän och tyskar...de brukar gilla kombinationen motorcykel/tjej som visar brösten om man ser hur deras tidningar ser ut...

För att locka präktiga svenskar kanske man ska visa att lärarna har rätt till 5 pappamånader och en rejäl pension...

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
#Olsson# skrev:

Sex säljer,och målgruppen är antagligen Mc-körande/intresserade män mellan 20-30 och utav dessa män så är säkert merparten intresserade av snygga tjejer.

Annars så skulle man ju kunna försöka göra om sidan med halvnakan killar och se vilket gensvar man får utav målgruppen. :hihi

Men jag kan hålla med om att det kan upplevas lite oseriöst att slänga upp halvnakna kvinnor som "reklampelar" på första sidan.

Puszta Boy

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
Hazel skrev:
Man kan ju undra vad riding-school står för... :tuttar :hihi
Jag kan försäkra alla att själva träningen är väldigt seriös. Att han hjälper deltagarna att koppla av på kvällarna är väl ingen som har nåt emot.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Puszta Boy skrev:
Jag kan försäkra alla att själva träningen är väldigt seriös. Att han hjälper deltagarna att koppla av på kvällarna är väl ingen som har nåt emot.

Det där blev ju riktigt roligt skrivet - snacka om personlig service. ;)

Ungern är ju den största producenten av porr i Europa så tyvärr är det nerlusat med nakna brudar på de mest underliga ställena. Annars verkar det ganska spännande som kurs betraktat.

Gabor

Guest
Stora problem. Ukrainska maffian styr hela "tjejindustrin" i ungern, och taxiverksamheten. Bra koppling eller...
Gå på klubb, pröjsa 1000 spänn för en drink och en trolig nakendans i ett rum bakom baren. sen till hotel snabbt 1500 .- spänn till....
Klart tjejerna tillhör väl världens vackraste, ingen tvekan. Men man kan träffa dom lite varstans i stan. tips är i så fall att ragga lite i hotel reseptionen och be dom visa stan å så.
Lite mer kompisar till dom dyker upp, lite mer klubbar å så...vips är du som svensk hög valuta ,långt mer än tyskar å odrägliga engländer.
Du kan välja vilken du vill om du sköter dina kort rätt,,ungerska tjejer gillar att bli uppvaktade av gentlemän, dvs ni så vaknar du med ett leende på läpparna och plånboken orörd.
Lite finess och lite humor, topp du har lyckats få med dig en ungerska hem till sverige ....gratis.
Hon gör allt för dig, du är hennes man.
Du gör allt för henne, pedistaldrottningen tar hand om all markservice medans du sedan är ute och stuntar med kompisarna..bara du är henne trogen och ger henne de för naturen krävande kraven....dom är jävligt energiska ....lovar
Blev lite off topic, men bara så ni vet.....lycka till.

conno

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Såld
tassen skrev:
Stora problem. Ukrainska maffian styr hela "tjejindustrin" i ungern, och taxiverksamheten. Bra koppling eller...
Gå på klubb, pröjsa 1000 spänn för en drink och en trolig nakendans i ett rum bakom baren. sen till hotel snabbt 1500 .- spänn till....
Klart tjejerna tillhör väl världens vackraste, ingen tvekan. Men man kan träffa dom lite varstans i stan. tips är i så fall att ragga lite i hotel reseptionen och be dom visa stan å så.
Lite mer kompisar till dom dyker upp, lite mer klubbar å så...vips är du som svensk hög valuta ,långt mer än tyskar å odrägliga engländer.
Du kan välja vilken du vill om du sköter dina kort rätt,,ungerska tjejer gillar att bli uppvaktade av gentlemän, dvs ni så vaknar du med ett leende på läpparna och plånboken orörd.
Lite finess och lite humor, topp du har lyckats få med dig en ungerska hem till sverige ....gratis.
Hon gör allt för dig, du är hennes man.
Du gör allt för henne, pedistaldrottningen tar hand om all markservice medans du sedan är ute och stuntar med kompisarna..bara du är henne trogen och ger henne de för naturen krävande kraven....dom är jävligt energiska ....lovar
Blev lite off topic, men bara så ni vet.....lycka till.

klassas det som privatimport. :7peta

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Hehe!!! Jag har redan en Ungersk tjej.. så jag behöver inte ner å röja där...

Ser kul ut som fan med kursen!!... nått man borde åka på ju!!!

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
#Olsson# skrev:

Ingår det ett knippe luder anmäler jag mig direkt!! :rofl

MVH Martin

Puszta Boy

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
glenoyne skrev:
Ingår det ett knippe luder anmäler jag mig direkt!! :rofl

MVH Martin
Nej tyvärr inget sånt ingår.
Men han ordnar vinter semester där han hyr nån spansk bana , drar ner till Spanien med alla hans 25 hojar, du anmäler dig till honom och flyger dit och han ordnar boendet o banåkning o allt. Bra service.

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Puszta Boy skrev:
Nej tyvärr inget sånt ingår.
Men han ordnar vinter semester där han hyr nån spansk bana , drar ner till Spanien med alla hans 25 hojar, du anmäler dig till honom och flyger dit och han ordnar boendet o banåkning o allt. Bra service.

Låter inte helt fel...

MVH Martin

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept