Behöver hojen vara besiktigad eller räcker det med påställd och trafikförsäkrad?
Ja då var man anmäld
Dags att anmäla sig, har för mig att möjligheter till däckköp samt byte på plats funnits tidigare, kan det vara så även 1 juli?
Dags att anmäla sig, har för mig att möjligheter till däckköp samt byte på plats funnits tidigare, kan det vara så även 1 juli?
Jag har nyligen köpt däckvärmare till mina Racetec K3, finns det möjlighet att man kan stå vid en depåplats med el, eller kommer vi ställa hojarna på något särskilt sätt?
Inga problem.
Det finns eluttag på ett antal stolpar i depån, det är bara att koppla in sig. Normalt ska hojarna stå på led i depån, men har man däckvärmare får man ju ställa sig på lämpligare ställe.
/Stefan
Tänkte höra hur det är med blinkers och regskyllt. Står att hojarna inte får vara i rejs utförande och ska klara en kontrollbesiktning. Grejjen är att mina sido kraschkåpor ej har uttag för blinkers. Så behöver jag fixa på orginal kåpor och sätt tillbaka blinkers samt regskylltshållare+regskyllt? Lampor fram och bak finns naturligtvis på.
Henke
SMHI säger just nu uppehåll hela dagen! Hoppas det håller i sig bara...
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |