vilse
Lite lätt vimsig ibland...
hahah så ofta som du åker me mig så kankse du borde ha en stående plats i min bil
Är det inte ganska jobbigt att stå i en bil?
hahah så ofta som du åker me mig så kankse du borde ha en stående plats i min bil
Är det inte ganska jobbigt att stå i en bil?
betyder ju inte att de e en stå plats utan att man alltid har en förbokad plats
Nähä, det menar du inte.......?
Ojojoj, detta kunde blivit kul...
Jag har under senaste dagar fixat och trixat här inför ridturen. Kollar karta så jag hittar dit, fixat telefonnummer att ringa när jag kört vilse, lånat gps, tvättat ridkläderna, kollat när fidelies tåg går osv osv.
Allt detta bara för att inse att det inte är nu i helgen det bär av utan först nästa
Men ja, det är ju tur man är ute i god tid....
Om du vill kan få åka med i Snuffan!
WooooWW wwooooww woowwwww...Jag har sagt att jag FÖRMODLIGEN ska ha platsen. Så boka mig gärna inte till 100% än.
25 årskalas på Lördagen med gratis sprit och mat hela kvällen/natten lång. Så jag måste bestämma mig om jag vill sluta supa vid 22:00 å gå hem å lägga mig för att rida häst. OCH EMILIO har skaffat fram strippa så det vill man ju INTE missa!
Det går bra att rida bakis också, du kan vara lugn! Ingen kommer kräva att du blåser!
Det går bra att rida bakis också, du kan vara lugn! Ingen kommer kräva att du blåser!
Perfekt, då blir det partaj på lördagskvällen, så har man något och skylla på om det inte skulle gå lika perfekt som förra och förrförra och gången där innan, när jag red.. fullblod ? helblod? va fan de hette
Du har aldrig ridit?
Bebisarna vi var ute och gick med är halvblod. Den som hoppade rundor med dig i släptåg är halvblod/fullblod.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|