Mr K
I win, you loose!
Inte en droppe i staffanstorp ...... vi kör
Mr K skrev:2365455Vi kör om det inte regnar ... lämmnar rapporter om vädret lite innan
Lektion 2 Torsdag 10 aug 18.00 Statoil Staffanstorp
Instruktörer: Mr K
1. Embla
2. JeJo
3. ACO
4. Supergizmo
5. Woodii
6. LayDeeOmega
7. Starfighter
8. KLobble
9.
10.
Reserver:
11.
12.
Mr K skrev:2366470Tackar för en trevlig kväll. Alla var bra. Tjejerna var bäst!
Ses nästa gång
woodii skrev:2366484Tack för en trevlig tur Reislajtern!!
Vi blev iofs av med er rätt fort på hemvägen men vi kom hem oskadda iaf , troligen svängde ni kanske av nånstans där vi inte såg er..
Från Blentarp så svängde vi inte av "huvudvägen" en enda gång. Och hade vi gjort det så hade vi givetivs, som vanligt, väntat. Vi körde till macken i slimminge och väntade. Jag körde sedan tillbaka hela vägen till Blentarp och checkade. Det gjorde iofs inget för då kunde jag köra lite MotoGP med mig själv ..... (fan jag e Nicky Hayden ... fast på en grön kawwa... hihi)...woodii skrev:2366484Tack för en trevlig tur Reislajtern!!
Vi blev iofs av med er rätt fort på hemvägen men vi kom hem oskadda iaf , troligen svängde ni kanske av nånstans där vi inte såg er..
Vi hamnade i Skurup efter ett tag, tyckte vi körde raka vägen men men..Mr K skrev:2366700Från Blentarp så svängde vi inte av "huvudvägen" en enda gång. Och hade vi gjort det så hade vi givetivs, som vanligt, väntat. Vi körde till macken i slimminge och väntade. Jag körde sedan tillbaka hela vägen till Blentarp och checkade. Det gjorde iofs inget för då kunde jag köra lite MotoGP med mig själv ..... (fan jag e Nicky Hayden ... fast på en grön kawwa... hihi)...
Tips till nästa gång är att meddela ifall ni viker av så slipper vi oroa oss ......
(Tjejjerna pallade iallafall tempot ... .hihi ....... men ni kanske oxå sitter och kissar )
Allt ovanstående är ironi och sarkasm och ska tas på fullaste allvar
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |