Tsunami skrev:Kommer ni komma nu då eller?
Vågar man lova att det ska bjudas på stunt fest!???
Är inte du i Mo i Rana och kör ERF med Zurfen???#57 Thundrace skrev:Blir det nåt? Blev helt plötsligt ledig och jävligt sugen..Tänkte i såfall fylla tankväskan med sprit och komma och festa på kvällen..hoppa från ett fullt funkande flygplan....thanks but no thanks.. :kocko Sover...om nån bara vill vara vänlig och slänga ett skynke över mig när jag däckat så e det kanon
Nej det var ju just det...här skall supas...Pga av jobbsituationen så fick det ställas in..surt som fan men jobb är jobb,vi har fan slitit som idioter sista 5 veckorna jag och lillen...blev klar igår..GSXR1100R skrev:Är inte du i Mo i Rana och kör ERF med Zurfen???
Bra då ligger vi lika poängmässigt, skål broder#57 Thundrace skrev:Nej det var ju just det...här skall supas...Pga av jobbsituationen så fick det ställas in..surt som fan men jobb är jobb,vi har fan slitit som idioter sista 5 veckorna jag och lillen...blev klar igår..
Jupp...vi skall piska er "fair and square" så inte farbror kan skylla på det efteråt .GSXR1100R skrev:Bra då ligger vi lika poängmässigt, skål broder
Fest blir det och stuntas ska det göras. Jag kör från Jönköping i eftermiddag och ringer dig sedan och pratar lite. Har även bjudit med lite folk från Jönköping.Tsunami skrev:Kommer ni komma nu då eller?
Vågar man lova att det ska bjudas på stunt fest!???
Kostar ändåGSXR Junior skrev:Jag tänkte åka med men jag åker hem tidigt på kvällen. Vill du ha pröjs för det? I så fall kanske vi kan ordna det på plats
Jag lägger täcke på dig .....pussis#57 Thundrace skrev:Blir det nåt? Blev helt plötsligt ledig och jävligt sugen..Tänkte i såfall fylla tankväskan med sprit och komma och festa på kvällen..hoppa från ett fullt funkande flygplan....thanks but no thanks.. :kocko Sover...om nån bara vill vara vänlig och slänga ett skynke över mig när jag däckat så e det kanon
Jepp, lungtoGGe skrev:Går det att ha med en polare?
Vet att de e sent men betalar imorron innan vi kör!
Inga problemNappe skrev:Jag kommer ,faste lite senare har ev ett par snubbar med som vill köra lite / kolla på
Hoppas det går bra att vi pyntar på plats
Mr K skrev:Nu är rutten lagd.
Fick precis reda på att där finns BAR med dricka till självkostnadspris om man inte pallar med att kånka med sig dryck.
Lekarna är färdiga och vi hoppas på fint väder.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|