RadicalRiders & Sporthoj fest 2006

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
När e nästa fest?

strålande tillställning..

undras om det var bowlingen eller inte.... Är iaf hemma ifrån jobbet idag med nackont och en axel som inte är vad den borde vara. Har knaprat i mej lite smärtstillande å muskelavslappnande...

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
RSV_Ante skrev:
2523641 strålande tillställning..

undras om det var bowlingen eller inte.... Är iaf hemma ifrån jobbet idag med nackont och en axel som inte är vad den borde vara. Har knaprat i mej lite smärtstillande å muskelavslappnande...
T509 gav sig in i en brottningsmatch med Embla och fick stryk. Han kunde inte använda sin vänsterarm på söndagen ....... hehe

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Mr K skrev:
2523653 T509 gav sig in i en brottningsmatch med Embla och fick stryk. Han kunde inte använda sin vänsterarm på söndagen ....... hehe

Inte idag för den delen heller......... :mad:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
The Fighter skrev:
2523445 Tusen tack för att du gjorde min natt ;) sov gött som fn (efter att ja fyllt hinken på golvet....enligt maffan) Tack för att du fick mig i säng o gav mig världens skönaste täcke!!! Psst tack RSV_ante för sällskapet :tungan
Fyllde,, nä, nu ska vi inte ta i,, lite stänk,,,:tummenupp

Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Embla skrev:
2523881 Kan vi inte skylla på bowlingen här också...??:angel
Får man fetspö så ska man inte skylla på annat.. Mycket snyggt Embla.. :tummenupp

inte heller ska man påstå att de va 10 grova grabbar,, De var en pingla som spöade utan hjälp... Synd att det inte filmades :D :yoparty

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Embla skrev:
2523881 Kan vi inte skylla på bowlingen här också...??:angel

Klart det var bowlingen!!!!!!!!! Jag fick ont med fördröjningen!!!!! Jag hmmm lät? dig vinna :va !!! Blev distraherad av annat :arsele hmmm, har druckit 243 ör och 45 shots så att ballansen inte var som den borde ha varit :fyllisar, hur som helst som alla andra RR fester, har det inte filmats har det inte hänt!!!!

Du hade gärna fått testa o brotta ner mig på riktigt men tyvvär har jag skadat axeln när jag körde 115kg bänkpress!!!!! :huvet

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
The Fighter skrev:
2523445 Tusen tack för att du gjorde min natt ;) sov gött som fn (efter att ja fyllt hinken på golvet....enligt maffan) Tack för att du fick mig i säng o gav mig världens skönaste täcke!!! Psst tack RSV_ante för sällskapet :tungan

Det är lugnt klart man ställer upp! Att man själv sedan fick ligga vid din "egendekorerade" tröja som tack gjorde inget!
Men att du tvingar Dennis med skadad "bowling"-arm för att hämta väskan kan ju diskuteras ;)

Robz

Guest
T509 skrev:
2523922 Klart det var bowlingen!!!!!!!!! ....
Ääähhh, ta det inte så hårt - jag förlorade mot en SOFFA!! Gissa om jag blev tråkad på jobb idag!!
Trasig Impreza
Duktigt hes
Fortfarande trött
Sprucken i halva fejjan
...och hålla föredrag för halva säljstyrkan, kundservice och min egen avdelning :näsblod

....du kom billigt undan :pannkyss Men vad förvånad du såg ut :D

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Tandemhoppningslotteri:
Mr K

Burntävling
1) Green - Michelin Pilot Power CT2 bakdäck - Sponsras av Bikersneed.se & SSR - Har fått
2) Alex - Hemligt pris - Sponsras av Bikersneed.se & SSR - Kontakta Maffan

5-kamp
1) Robz - Ramskydd i kolfiber till din hoj - Sponsras av Bikersneed.se & SSR - Kontakta Maffan
2) T509 - Ryggskyddsväst - Sponsras av Piffes MC - Har fått
3) Inge - Presentkort 500kr - Sponsras av Piffes MC - Hämta hos Mr K
4) GSXR Junior - RR DVD - Sponsras av RadicalRiders.net - Hämta hos Mr K

Lotteri
1) trollkarlen - Probolt Kit till din hoj - Sponsras av Bikersneed.se & SSR - Kontakta majtii
2) The Fighter - Presentkort 500kr - Sponsras av Piffes MC - Hämta hos Mr K
3) Inge - RR T-shirt - Sponsras av RadicalRiders.net - Hämta hos Mr K
4) Json - Ermax T-shirt - Sponsras av Bikersneed.se & SSR - Kontakta majtii

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
The Fighter skrev:

Hehe vissa av oss gick ut hårt för att bränna intensivt och slockna tidigt, i en sann RR-anda!!!!!!!! :yoparty

Efter 1/2 l Dooleys toppad med vin, öl och groggar är kvällen lyckad :yoparty :fyllisar :zpy :trött

That's my girl :tuttar

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
AleX skrev:
2523595 Billigt.. va sägs om ett bättre begagnat dvband med hemmagjord porr på?

vi kom ju faktiskt fram till att det va mitt band!! junior har smygfilmat mej från sin lägenhet:gnissla

så ska du sälja det så ska jag ha min del av pengarna!

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
T509 skrev:
2526583 Hehe vissa av oss gick ut hårt för att bränna intensivt och slockna tidigt, i en sann RR-anda!!!!!!!! :yoparty

Efter 1/2 l Dooleys toppad med vin, öl och groggar är kvällen lyckad :yoparty :fyllisar :zpy :trött

That's my girl :tuttar

Ska det festas så ska det, ingen mening med att göra det halvhjärtat!
Men tidigt vet jag väl inte om jag kan hålla med om att någon slocknade. Möjligen tidigare :näsblod

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Robz skrev:
2524405 Ääähhh, ta det inte så hårt - jag förlorade mot en SOFFA!! Gissa om jag blev tråkad på jobb idag!!
Trasig Impreza
Duktigt hes
Fortfarande trött
Sprucken i halva fejjan
...och hålla föredrag för halva säljstyrkan, kundservice och min egen avdelning :näsblod

....du kom billigt undan :pannkyss Men vad förvånad du såg ut :D

Hehe, höll lagningen hela vägen hem ?

/R

Robz

Guest
trollkarlen skrev:
2527653 Hehe, höll lagningen hela vägen hem ?
/R
Japp... djäkligt gött, o det höll igår och idag då jag äntligen rullade in på Subaru. De hade inte varit med om detta tidigare och genomgick ungefär samma faser som jag gjorde i försöken att komma åt :D
Till slut fick de lossa länkarmen lite för att dra av drivaxeln, varefter en kortad blocknyckel precis fixade jobbet. En och en halv timme för proffsen, för att spänna en nippel-dj***l...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...