Radiosporten P3: Intervju Backlund

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Hörde precis den korta versionen på P3. Kul att nåt inom RR äntligen uppmärksammas av de rikstäckande medierna.

( Nu kanske nån under hot har tvingat Radiosporten till att göra intervjun, men lika kul för det :tummenupp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Fille rular! Helt enormt att roadracing omnämns i ett nationellt medie och det utan att vara kraschsnack. Alla plus till Radiosporten. Och Fille. Han kommer visa alla sina talanger även i STD 600 nästa år.

racerskalman

And those who sneer will fade and die...
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Honda RS250R -01, CBR600
Macho Woman skrev:
Fille rular! Helt enormt att roadracing omnämns i ett nationellt medie och det utan att vara kraschsnack.

Satt och höll andan när radiosporten anonserade att de hade ett inslag om RR, men till min stora glädje så var det INTE krasch-snack!
Quite unbelievable !

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Grymt! Grattis grattis är väl det minsta jag kan säga! Inte bara kul för Filip, kul för hela sporten med en sådan talang och lite uppmärksamhet! :tummenupp

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Jag tycker det bör nämnas att många från forumet reagerar på den i vanliga fall avsaknad av täckning av RR i media såsom radio, TV, press, etc. I dessa fall brukar det spys galla över desamma då de INTE uppmärksammar det som vi RR-nerdar gillar mest.

Därför hoppas jag nu, i konsekvensens namn, att folk också skriver mail till radiosporten och ger dem ros och beröm för att de faktiskt sätter ljuset på svensk RR, som i detta fall.

Vi tycker alla om att höra när vi gör något bra och jag tror inte folket på radioredaktionen är annorlunda. Uppmuntra dem och sporra dem nu till att fortsätta förmedla nyheter från den svenska RR-världen.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Grymt läckert, det förtjänar Fille :tummenupp Glöm inte att rosa pappa Backlund som har backat upp grabben till 100%

spacelord

Enbart fläskig....
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia RS 250 -00
Skönt!! Nu slipper vi gubbar i 250SP få stryk av en liten snorvalp nästa år!! :tungan

Grattis Fille lycka till i STD600!!! :banana

Loader

Nu går vi mot ljusare tider
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
Bülldog
Tvärsnytt, dvs våra lokala nyheter hade även ett kort reportage om Backlund igår. Det va lite kul att dom uppmärksammade han.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år