Peccus skrev:2267198Vart lägger man kontantinsatsen? :juckapå
Peccus skrev:2267391Rökfri, barnfri och ödmjuk man med för mycket pengar och en önskan att ta hand om en kvinna.
Jobbar mycket och vad min hemmafru gör om dagarna är helt upp till henne, jag har inget emot att hon har en älskare då jag har full förståelse för det när jag inte finns hemma. Faktum är att hon kan se till att han är inneboende, jag kan stå för hans kostnader också då han eg. hjälper mig.
Enda kravet är att hon inte övertrasserar min månadslimit på mitt goldcard, $25000, annars får hon naturligtvis shoppa, hon måste ju få roa sig?
Kommer inte kräva sex om du inte vill eller har ont i huvudet, kan inte alltid vara upplagd. Om du vill prata eller tycker att jag ska göra något annat (titta på en nyköpt hatt eller så) och jag tittar på fotboll med grabbarna så kommer jag naturligtvis att omdirigera uppmärksamheten till dig och de får gå hem, du kommer alltid först.
Bifogar en bild på mig själv, är lite fluffig då jag jobbat mycket på senare tid, men med dig i mitt liv skulle jag naturligtvis jobba mera för att få en kropp som tilltalar dig.
Svar till: "Ensam i Manhattan".
Jonathan skrev:1817624Visby är skiten med stort S !
Brewdar i massor som man aldrig sett förut.
Kawalight skrev:2267723Jag kommer ner vecka 27
Bifogar ev bilder efter veckans slut tror jag...
Gabor skrev:2267763Blir på Gotland v 30-32....
Kia skrev:2268259Använd massor med solkräm och ragga snyggt därnere....
Gabor skrev:2268264..sen när ska du lära dig att JAG INTE raggar....jag blir raggad..
Kia skrev:2268287Oooops sorry.... måste ha blandat ihop dig med någon annan då....
Jaja, då får du väl hålla i badbrallorna och försöka att göra bort dig så lite som möjligt då....
Man måste ju vända hem till vardagen förr eller senare menar jag...
Gabor skrev:2268731ahhhh... vardag, hem,, ääääähhhhh.. javafan, det får man ta då. Rymliga badshorts och sololja, RayBahn solisar,, så får man vara lite anonym. jag behöver åxå semester å vila lite.
bad santa skrev:2269416väldig få brudar här för att va en raggnings tråd tur att man slutat med sånt
bad santa skrev:2269449iofs va inte mitt inlägg menat som ett posetivt svar. skiter helt i det bara bekymmer
den dagen kvinnor blir ett normalt mäniskosläkte så kanske jag provar igen
Kia skrev:2268770Jooo, det är skönt att var lite anonym och inte tänka på vardagens bjäbbande... Borde kanske ta semester resten av året.... bara njuta...
Gabor skrev:2269795
Vardagsbjäbb ?? vad är det ?? lyssnar inte på sånt, stänger av bara, inte lönt att ens lägga ner energi på sånt som inte är viktigt. .
Du borde prova att ha lite semester , ta lite ledigt, tror du skulle må riktigt bra av att inte tänka så mycket på alla "måsten", .
bad santa skrev:2269449iofs va inte mitt inlägg menat som ett posetivt svar. skiter helt i det bara bekymmer
Thermal skrev:2269877Så sant, det sista jag vill nu är att det kommer ett hondjur o förvrider skallen på mig igen. Det passar inte in i min planering helt enkelt, fast nån o bryna med relativt regelbundet hade ju varit trevligt.
Kia skrev:2269881De flesta killar verkar ha just precis den inställningen...
Enkelt och bra, inga krav... Bekvämt..inte förstöra planeringen...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|