Starfighter
Oansvarslös
ibland har det sina fördelar att bryta benet, för då kan man bo hemma hos mossan och slipper därmed att laga mat, hämta pizza osv..
Starfighter skrev:2530273ibland har det sina fördelar att bryta benet, för då kan man bo hemma hos mossan och slipper därmed att laga mat, hämta pizza osv..
Dumt att inte äta, man blir så hungrig då..AndreasNo skrev:2530261igår åt jag inget på hela dan.. sen åt ja på natten litegrann...
FeeBee skrev:2530640Dumt att inte äta, man blir så hungrig då..
Gott med kebabrulle..!
Men då måste man ju laga mat.... När jag för en gångs skull har en halv dag ledig orkar jag bara inte ställa mig vid spisen...!AndreasNo skrev:2530648mjo de e bra dumt..
jaa kebabrulle e gott.. men min lasagne ja just åt klart här va fööörbannat god den me kan ja lova..
FeeBee skrev:2530659Men då måste man ju laga mat.... När jag för en gångs skull har en halv dag ledig orkar jag bara inte ställa mig vid spisen...!
(Ja, ja, jag vet att det är min plats som kvinna, men jag känner mig lite rebellisk idag.. )
Du är välkommen hem till mitt kök precis när du vill..!AndreasNo skrev:2530665Jo du jag vet..denna lasagnen är de första riktiga käket jag lagat på ett halvår.
FeeBee skrev:2530688Du är välkommen hem till mitt kök precis när du vill..!
När kan du va här?AndreasNo skrev:2530737heh.. ja jag behöver en flicka att laga mat till...
FeeBee skrev:2530795När kan du va här?
Hmm... det där lät nästan oemotståndligt.....AndreasNo skrev:2530802tar väl ett par veckor att ta sig ner dit
Edit: en annan idé vore ju att du tar dig upp hit kan jag ta med dig till Löfbergs Lila Arena o kika på lite hockey, o eventuellt träffa lite spelare
FeeBee skrev:2530815Hmm... det där lät nästan oemotståndligt.....
AndreasNo skrev:2527163lägg ner Rash nu, han e bara turk o vill ha dina läppar..
ta mig, jag e desperat o vill ha allt ..
För du kan få någe bättre, jo mig exempelvisWheelie_babe skrev:2544117haha varför inte ta båda
Jasså du säger detBus-Bo skrev:2544121För du kan få någe bättre, jo mig exempelvis
Wheelie_babe skrev:2544117haha varför inte ta båda
Jo, vill du ha mig eller inte?Wheelie_babe skrev:2544134Jasså du säger det
AndreasNo skrev:2544136VA FAAN!...
Såna som dig vill inte jag ha iaf..
men hej gick de någe hett till på höskullen dåWheelie_babe skrev:2544178
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag