Inte fan vet jag... Brydde du dig inte ens om att fråga efter hennes namn? Tss.. jag är djupt besvikenLånga farbron skrev:
Är det pippis häst ?
kaZmur skrev:Inte fan vet jag... Brydde du dig inte ens om att fråga efter hennes namn? Tss.. jag är djupt besviken
Långa farbron skrev:Som lite kuriosa så kan jag berätta att hästtjejerna bjudit in oss till deras pubkväll i GBG på lördag
Cathy skrev:Om du inte dyker upp på lördag så vet jag alltså var du är!!!!!!
Långa farbron skrev:Jag kommer.
Du har två val hur jag skall komma:
En naken farbror eller en med kläder och blommor.
Bjudit in och bjudit in. Pubkvällen är öppen för alla som råkar vara registrerade på forumet. Sedan verkar det som vanligt vara mycket snack och lite verkstad. Farbron klagade nyligen på att han fortfarande inte hade fått ut auktionspriset. Hon som bjöd kom väl på bättre tankar.Långa farbron skrev:Som lite kuriosa så kan jag berätta att hästtjejerna bjudit in oss till deras pubkväll i GBG på lördag
Och vad är det för fel på hästtjejer?Blå R1 skrev:Hahahhaahahhahaah, tokragga ett hästforum, det kan bara sluta i total katastrof..
Du känner väl någon hästtjej som kan värma upp dig innan du ger dig ut på fientligt territorium?
Dom är inte kloka..
Maran skrev:Bjudit in och bjudit in. Pubkvällen är öppen för alla som råkar vara registrerade på forumet. Sedan verkar det som vanligt vara mycket snack och lite verkstad. Farbron klagade nyligen på att han fortfarande inte hade fått ut auktionspriset. Hon som bjöd kom väl på bättre tankar.
Och vad är det för fel på hästtjejer?
Nursey skrev:Raggartraden ar nu öppnad
Nitrogen skrev:Om du är snygg och under... låt säga 35, och vill klia mig på ryggen till en bra film på lördag.
PM'a mig!!!!
UrbanTiger skrev:Jag är gift
Långa farbron skrev:Ställ dig i kön
Starstriker skrev:Du är från Köping
Och du är från Göteborg.
Inte en chans att ni tar er till Sthlm för att få klia henne på ryggen.
Ni lurar ju flickstackarn.
Nitrogen, är du snäll kan du få komma hit med pizza på lördag. Är den inte kall kan du få stanna.
Om du är snäll så kan du få komma hit och titta på medans jag äter pizza.Starstriker skrev:Nitrogen, är du snäll kan du få komma hit med pizza på lördag. Är den inte kall kan du få stanna.
Nitrogen skrev:Om du är snygg och under... låt säga 35, och vill klia mig på ryggen till en bra film på lördag.
PM'a mig!!!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |