Raggning(igen)

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Hej!

För någon vecka sedan hade vi en tråd om raggning och vad man ska göra på första träffen eller INTE göra på någon träff... :rodnar

Av någon anledning så försvann den tråden utan anledning? :confused:

Så kom igen nu då! Minns några saker jag tog till mig, tex att det ska ske någon form av aktivitet som verkar spontan och inte utstuderad eller klassisk(måste ju bero på objektet). Så BIO var inte bra för där ser man inte varandra eller kan prata...

Diskuterade med en tjejkompis(hoppas hon reggar sig här) och hon menade på att det är bra med en sådan aktivitet av typ spelhall första träffen, bara man bjuder ut på middag om man vill något mer för att markera att man inte bara är kompis. :tummenupp

Så fyll på nu alla glada :squid

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
gpf skrev:
vafan. du har ju samma avatar som jag... KATASTROF!!

Jag noterade dig häromdagen också! Samma underskrift också!

Hur fan det nu gick till... vi får ha en kakätartävling om det tror jag!

Eller så kan vi börja som småbarnen i sandlådan! Jag hade min före dig!!! Eller nåt... :öl

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Acrid skrev:
Jo det funkar säkert som inledningsreplik..

Haha!! den var bra! något av en nördvarning kanske...

Nja, tillbaka till grundproblematiken, dynamiken mellan könen och hur man tolkar signaler. Vad göra? Vad inte göra? Varför göra så? Är chokladglass gott? JA!

*Fröken Turbo*

Vilse på internet
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
En blå med två trampor på och manuell "motor"
Calle, ditt problem är väl eg inte så mycket vad man kan hitta på den första träffen utan vad man skall göra för att inte bli kompis med tjejen direkt utan istället lyckas få henne till flickvän. Calle är annars expert på att skaffa tjejkompisar... För och nackdelar med det, kanske inte så kul om man nu vill ha en flicka vid sin sida.

Chokladglass, ja det är gott!!

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
*Fröken Turbo* skrev:
Calle, ditt problem är väl eg inte så mycket vad man kan hitta på den första träffen utan vad man skall göra för att inte bli kompis med tjejen direkt utan istället lyckas få henne till flickvän. Calle är annars expert på att skaffa tjejkompisar... För och nackdelar med det, kanske inte så kul om man nu vill ha en flicka vid sin sida.

Se där ja! Du hittade hit ändå!
Grattis och välkommen!

Jopp, som en annan tjejkompis:
"Bitches are them all, both men and female"

You can´t live with them, you can´t shoot them...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
ahå! är din tjejkompis upptagen då? :cool: vill osså ha flicka snart... börjar ju bli trist å va själv :rodnar

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Acrid skrev:
Vill du lära dig ngt? :D

Edit: Snart kommer Micke o säger att vi ska skaffa ett rum..

Edit2: "noummär nijtijooucheks" Look who's talkin'

Tror att ni har kommit fel. Chatten är HÄR

;)

edit: åsa hade visst redan hittat rätt.. :p

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
ahå! är din tjejkompis upptagen då? :cool: vill osså ha flicka snart... börjar ju bli trist å va själv :rodnar

Hmmm... det var väl inte riktigt DET jag menade med raggning, ville bara ha tips...

Tipset till dig blir att hon redan skrivit i den här tråden och reggade sig idag... så du får fråga själv :notme

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
*Fröken Turbo* skrev:

Får jag chans på dig? :rodnar

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
*Fröken Turbo* skrev:

Får jag chans på dig? :)

Jag skäms inte, jag är starkare, jag är snyggare, jag har fler hojar, jag är bäst, jag är rik, jag besitter ett stort kunnande(bl.a. i taosex), jag har utmärkt stamina och JAG HAR HOJ ÖVER TILL DIG!!!

750RR :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
maverick_750rr skrev:

Jag skäms inte, jag är starkare, jag är snyggare, jag har fler hojar, jag är bäst, jag är rik, jag besitter ett stort kunnande(bl.a. i taosex), jag har utmärkt stamina och JAG HAR HOJ ÖVER TILL DIG!!!

Hej nätmavve :D

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:

Ni var då värstans rättfram, ni vet ju inget om henne ännu!

Men du som är min kompis som blir påraggad så här, se till att ta någon av dem, för de har häftiga bågar som du kan kasta över på mig när du är klar med dem... (Mavve har för övrigt en ZXR750, den modellen har du nog hört mig tjata om)

Så då var det avklarat, ställer mig framför henne :stop som en beskyddare från alla hormonstinna raggarsvein!

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
dessvärre så kör Mavve en glassbil... ingen stor framtid i det om man inte ser romantiken i det lilla??

Hmmm.... så tillbaka till ett sundare tonläge!

Hur initiera kontakt med någon som är snygg? Hur få henne att förstå att man vill leka kuddkrig med henne utan att vara för desperat, dvs det är man ju, men det ska ju inte visas!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha