*Fröken Turbo* skrev:Asså, äsch, men *blir generad* Asså... Hmmm *ler* *bråkar* *ger inget svar*
bättre än nej iaf hör av dig på annat sätt om mer intresse finns.
*Fröken Turbo* skrev:Asså, äsch, men *blir generad* Asså... Hmmm *ler* *bråkar* *ger inget svar*
CalleE skrev:(Mavve har för övrigt en ZXR750, den modellen har du nog hört mig tjata om)
Åsa #96 skrev:Hej nätmavve
CalleE skrev:dessvärre så kör Mavve en glassbil... ingen stor framtid i det om man inte ser romantiken i det lilla??
Swedie skrev:bättre än nej iaf hör av dig på annat sätt om mer intresse finns.
CalleE skrev:dessvärre så kör Mavve en glassbil... ingen stor framtid i det om man inte ser romantiken i det lilla??
Hmmm.... så tillbaka till ett sundare tonläge!
Hur initiera kontakt med någon som är snygg? Hur få henne att förstå att man vill leka kuddkrig med henne utan att vara för desperat, dvs det är man ju, men det ska ju inte visas!
maverick_750rr skrev:Får jag chans på dig?
Jag skäms inte, jag är starkare, jag är snyggare, jag har fler hojar, jag är bäst, jag är rik, jag besitter ett stort kunnande(bl.a. i taosex), jag har utmärkt stamina och JAG HAR HOJ ÖVER TILL DIG!!!
750RR
*Fröken Turbo* skrev:
Chokladglass, ja det är gott!!
maverick_750rr skrev:Jag föredrar att kalla den för: 950R
Ditt "skydd" är skrattretande
Dessvärre är jag 22år och har hela livet FRAMFÖR mig och inte bakom mig. Jag tänker inte sitta i glassbilen i resten av mitt liv.
Hur fortlöper dina dagar?
750RR
*Fröken Turbo* skrev:Hmm, jag läste om dig bland singelgrabbarna. Du hade det bästa argumentet där, det om glassen... Fast hälsar man på hemma hos CalleE så får man sådan där underbart god chokladglass till efterätt... *funderar på att åka och hälsa på Calle så snart hjärnskakningen gått över*.
En hoj över till mig, men de flesta hojjar jag varit nära har varit alldeles för stora för mig... Finns det stödhjul?
maverick_750rr skrev:Känns som om du lika gärna kan lägga ner.....
Bilden talar för sig själv och du är härmed utklassad
varför inte välja en stabil man ifrån hembyn *blink* åka hoj é skoj, eller hur?? .......*Fröken Turbo* skrev:Asså, äsch, men *blir generad* Asså... Hmmm *ler* *bråkar* *ger inget svar*
maverick_750rr skrev:Denna är INTE för stor för dig
CalleE skrev:Jo, jag har sett det där med 950, berätta!
Dessvärre 22? Ajajaja... ungparvel...
Swedie skrev:Hörru! Det där ÄR å förblir MIN hoj! lol! Den är ju blå nu osså! Grr! hur mycket köpte du den för? jag fick den för .. 30kkr nått sånt.
CalleE skrev:Nä fan! hade jag haft en lärarlön hade jag säkerligen haft råd med en båge jag med...
Jag har studerandelön, dvs jag LÅNAR till mitt uppehälle och liv...
Maskiningenjör skulle man bli var tanken...
Fast man kanske skulle tillbaka till flottan och skaffa sig ett välbetalt yrke där man inte har en chans att göra av med pengar i veckorna...
maverick_750rr skrev:Denna är INTE för stor för dig
*Fröken Turbo* skrev:Den enda motordrivna hoj jag kört förutom kompisens moppe är en liten hemmabyggd sak. Den räckte mig till knät ca och var nog helt lagom åt mig eg. Rätt fräck liten sak faktiskt men lite ovant att inte växla med högerhanden, koppla med vänsterfoten och gasa med högerfoten utan göra detta med händerna ist. Där brukar man ju ha en ratt att hålla i... FAt jag tog mig framåt, tom lite för fort ibland enligt "utlånaren"
*Fröken Turbo* skrev:*tittar på Calle* Säg att jag är en ängel? Förresten, har du hittat min gloria? Tror att jag tappat bort de där tre andra som jag hade i reserv här hemma också...
*Fröken Turbo* skrev:*tittar på Calle* Säg att jag är en ängel? Förresten, har du hittat min gloria? Tror att jag tappat bort de där tre andra som jag hade i reserv här hemma också...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|