Raggning(igen)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
*Fröken Turbo* skrev:
*tittar på Calle* Säg att jag är en ängel? Förresten, har du hittat min gloria? Tror att jag tappat bort de där tre andra som jag hade i reserv här hemma också...

Har du lust att tappa din gloria hemma hos mig? :)

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*Fröken Turbo* skrev:
Är det han som har snott dem menar du? Och jag som trodde att det var jag själv som tappat dem... *stressar vidare*

De kanske finns hemma hos mig *blink, blink*
Kom o leta?

Jag bor i betongen, grått trist område med en massa Kenyaner och terrorister samt Hamas-medlemmar.
Här luftar som i en gammal likkista på området och när du ser den gröna röken bakom alal huset så har du kommit rätt :tummenupp

750RR

*Fröken Turbo*

Vilse på internet
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
En blå med två trampor på och manuell "motor"
CalleE skrev:

Fast man kanske skulle tillbaka till flottan och skaffa sig ett välbetalt yrke där man inte har en chans att göra av med pengar i veckorna...

Och så var det det där med brudarna då Calle... Hur stor tror du chansen är att du hittar ngn om du gömmer dig ute till havs ngn stans? Fast det kasnke finns vackra sjöjungfrur där ute bland vågorna?

Som jag sa via ICQ tidigare till dig, dra inte ut henne på ex biljard utan bjud henne på en miggdag på ngn trevlig restaurang ist. Det kan bara inte misstolkas och gör det det så är det ändå inte en dam värdig dig. Endast det bästa är bra nog för dig, det hoppas jag du vet att jag tycker? Förresten, skall jag skaffa tel nr till denna blondis som jag pratat om till dig?

*Fröken Turbo*

Vilse på internet
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
De kanske finns hemma hos mig *blink, blink*
Kom o leta?

Jag bor i betongen, grått trist område med en massa Kenyaner och terrorister samt Hamas-medlemmar.
Här luftar som i en gammal likkista på området och när du ser den gröna röken bakom alal huset så har du kommit rätt :tummenupp

750RR

Hmm, så då är det bäst att ta med sig sina tre vargar om man råkar hamna i närheten menar du? Var och hälsade på Calle innan han flyttade till ett lite "finare" ställe i stan. Där finns väldigt mkt invandrare och jag träffade på två grabbar med cykel där jag kom gåendes med min ena best. Grabben stannade och frågade mig flera ggr om det var en varg jag var ute och gick med, hade en väldigt stor lust tillslut att säga att det var en livsfarlig blodtörstig varg från sibirien när han vägrade gå med på att det verkligen var en hund...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*Fröken Turbo* skrev:
Och så var det det där med brudarna då Calle... Hur stor tror du chansen är att du hittar ngn om du gömmer dig ute till havs ngn stans? Fast det kasnke finns vackra sjöjungfrur där ute bland vågorna?

Som jag sa via ICQ tidigare till dig, dra inte ut henne på ex biljard utan bjud henne på en miggdag på ngn trevlig restaurang ist. Det kan bara inte misstolkas och gör det det så är det ändå inte en dam värdig dig. Endast det bästa är bra nog för dig, det hoppas jag du vet att jag tycker? Förresten, skall jag skaffa tel nr till denna blondis som jag pratat om till dig?

Bara ge mig numret så ska du se en som sköter det snyggt :rock

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*Fröken Turbo* skrev:
Hmm, så då är det bäst att ta med sig sina tre vargar om man råkar hamna i närheten menar du? Var och hälsade på Calle innan han flyttade till ett lite "finare" ställe i stan. Där finns väldigt mkt invandrare och jag träffade på två grabbar med cykel där jag kom gåendes med min ena best. Grabben stannade och frågade mig flera ggr om det var en varg jag var ute och gick med, hade en väldigt stor lust tillslut att säga att det var en livsfarlig blodtörstig varg från sibirien när han vägrade gå med på att det verkligen var en hund...

Förslappade invandrare förstår inegnting om hundar. Jag har haft 5 hundar och de brukade gå i STOOOR båge runt dem.

En doberman jag hade brukade jag sätta en rosa rosettklämma i ena örat :) det var sött på henne :)

750RR

Bifogat

• jag&saga.jpg
    jag&saga.jpg
    106.9 KB · Visningar: 190

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*Fröken Turbo* skrev:
Hmm, skämdes hon inte då din vovve? Rosa rosett i öret skulle nog inte mina monster gå med på att ha.

Den hunden skämdes inte för nåt..... Spralligaste hund som funnits.
Sprang 4 mil med den en dag. Kom hem med blödande tassar :( sa inte ett knyst. Det fanns glas i gräset nästan PRECIS UTANFÖR DÖRREN!!! :mad:
Glas ska fan källsorteras ju.

750RR

*Fröken Turbo*

Vilse på internet
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Den hunden skämdes inte för nåt..... Spralligaste hund som funnits.
Sprang 4 mil med den en dag. Kom hem med blödande tassar :( sa inte ett knyst. Det fanns glas i gräset nästan PRECIS UTANFÖR DÖRREN!!! :mad:
Glas ska fan källsorteras ju.

750RR

Stackars monster. Har du kvar ngn hund nu med eller?

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
EBS skrev:
Visa för f-n att du vill ha tjejen du stöter på stället. Enligt min erfarenhet så är tjejer som är kvar då nått att ha, dom andra brukar va för mycket snack och för lite verksta..

Eehh... *host* Nä jag ska vara snäll, så jag är tyst! :cool:

/FW

Crille

.
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
.
Och så har han ju frysen full med Glass........

Hur kan mavve missa en sådan stor sak som Glassen :confused:

maverick_750rr skrev:
Får jag chans på dig? :)

Jag skäms inte, jag är starkare, jag är snyggare, jag har fler hojar, jag är bäst, jag är rik, jag besitter ett stort kunnande(bl.a. i taosex), jag har utmärkt stamina och JAG HAR HOJ ÖVER TILL DIG!!!

750RR :D

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
watson skrev:
Eehh... *host* Nä jag ska vara snäll, så jag är tyst! :cool:

/FW

Vad är det nu då? :rolleyes:

Jag säger väl alltid att jag vill ha en tjej om jag verkligen vill det? va va va? har du några andra erfarenheter om det eller? va va va?

;) :hej :crash

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Så här ska det se ut! Varför ska alltid killen ragga? Jämlikhet när det passar. Suck!

Bifogat

• flicka raggar personnage_116.gif
    flicka raggar personnage_116.gif
    12.3 KB · Visningar: 104

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crille skrev:
Och så har han ju frysen full med Glass........

Hur kan mavve missa en sådan stor sak som Glassen :confused:

Det var ju en självklarhet då hon skrev att det var en av de bästa kriterier i singelgrabblistan :whip

Märk gärna hur knäckt Swedie blev :brynad

750RR

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag