Biturbo
Min går i etthundra!
Eftersom du är så jälva ful ska jag förbarma mig.. Men bara för ikväll! Å du betalar taxin!
Hahaha den skulle funka på mig!!!morlock skrev:Titta lite snett ( ) + "Du skulle må då va?!"
GGRRRR!!!morlock skrev:Du skulle må då va?!
Långa farbron skrev:Nje någon smurf är hon nog inte,jag såg henne i bikini i sommras,då var hon mer åt det lite rosa hållet.
Cathy skrev:Som en gris.........
"Vill du följa med å se min stia?"
kan den funka?
Gottis skrev:Va sägs om en klasiker
-Du är väldigt vacker ska vi ta en fika
annars har jag ett bra Tips skaffa en hund jag hade en bernersenner (stor nalle björn) funkade jämt va bara att låta honom sköta för snacket (ni vet ååå vilken söt hund )
sen tog jag över lagom till förspelet
Fasen, när jag vallar hund så träffar jag bara tjocka tanter i 50-års åldern. Var hittar ni de yngre brudarna i kortkort?Zlide skrev:Det kan bli lätt patetiskt också...ibland ser man fulgubbar med hund som alldeles för uppenbart tar sikte på några tonårsflickor i kortkort med hund.
De bara går fram o står där o dreglar...
OBS! Jag har inte hund...
JoJoman skrev:Fasen, när jag vallar hund så träffar jag bara tjocka tanter i 50-års åldern. Var hittar ni de yngre brudarna i kortkort?
Nitrogen skrev:Ja, om du ska vara så jävla petig så får du inte åka med!!!!
JoJoman skrev:Fasen, när jag vallar hund så träffar jag bara tjocka tanter i 50-års åldern. Var hittar ni de yngre brudarna i kortkort?
Den har funkat på mig...Mcbudet skrev:Eller så klämmer man ur sig nått så enkelt som: -jag skall hem nu skall du med!?
UrbanTiger skrev:Löständer är ju ett plus åxå
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |