Raka er!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jomen hörrni! Jag har ju inte finrakat! Det blir intga blomstrande hårsäckar här inte. Jag drg av det mest virvlande lockarna med "fårsaxern" bara för att kolla hur mycket det var. Och som henkan sa så borde Jag tagit brynen med, då hade det blivit Ännumer hår.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Då ska Jag bo i en 24 kvadratare också med Dio på väggen!

23½! Men garanterat högst upp i hela Vasastan. Å de e gamla båtprylar på på väggarna och ångmaskiner på hyllorna. :hihi

/Karlsson på Taket

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Haha, just d. Åmgmaskin! Det var grejjer det!

Jag skaffade den lyan för länge sedan när jag började på KTH, När jag tog examen klar 5 år senare så stod jag och beundrade utsiken ut över stan och bort till de södra förorterna och sade sedan tyst till mig själv. "Den här lilla lyan är så mysig så här bor jag fan kvar till den dagen jag hittar ngn att bo med och blir tvungen att skaffa större". Sedan gick det några år.... :hihi
Men jag trivs, och eftersom jag inte gillar att ha mycket att städa och vill ha mycket pengar över till garagen, hobbybilen, HD.n och veteranbåten så är det kanon. Dessutom slipper man efter ett tag alla parmiddagar, eftersom de vet att jag ser den lilla lyan som en ursäkt att inte bjuda igen. Vi har en större lya på sveavägen i familjen, men där vill jag inte bo. Då mister jag min utsikt plus att de kör ju hoj som cp:n där på kvällarna..... har jag hört :gnissla

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Då skall jag be att få rekomendera en annan filmsnutt.
http://www.youtube.com/watch?v=1Q2LjbkWzyQ&mode=related&search=

Du har en film för varje tillfälle du!:tummenupp

Jag skaffade den lyan för länge sedan när jag började på KTH, När jag tog examen klar 5 år senare så stod jag och beundrade utsiken ut över stan och bort till de södra förorterna och sade sedan tyst till mig själv. "Den här lilla lyan är så mysig så här bor jag fan kvar till den dagen jag hittar ngn att bo med och blir tvungen att skaffa större". Sedan gick det några år.... :hihi
Men jag trivs, och eftersom jag inte gillar att ha mycket att städa och vill ha mycket pengar över till garagen, hobbybilen, HD.n och veteranbåten så är det kanon. Dessutom slipper man efter ett tag alla parmiddagar, eftersom de vet att jag ser den lilla lyan som en ursäkt att inte bjuda igen.
Haha, soft! Yepp, det är så det får bli!
Vi har en större lya på sveavägen i familjen, men där vill jag inte bo. Då mister jag min utsikt plus att de kör ju hoj som cp:n där på kvällarna..... har jag hört :gnissla
Ja se de där ungdomarna med sina helvetesraketer:mad:

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Haha, just d. Åmgmaskin! Det var grejjer det!

ehmm... känns inte det lite overkill? jag menar, en vanlig rakhyvel gör ju jobbet bra (*hint* tråden har spårat ur)

(föresten, raka er för fan inte med en engångshuvel, då ber man om att kapa k*ken 2 cm samt förlora minst 7 liter blod...)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
ehmm... känns inte det lite overkill? jag menar, en vanlig rakhyvel gör ju jobbet bra (*hint* tråden har spårat ur)
Det spårar alltid ur när Jürgen och grabbarna kliver in i tråden, Jag är inte helt oskyldig själv heller.
(föresten, raka er för fan inte med en engångshuvel, då ber man om att kapa k*ken 2 cm samt förlora minst 7 liter blod...)
Är det inte vad som kallas för extremsport?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Jo för vissa. I kombo med blåslampan då eller?:D

Jag har faktisk, slightly intoxicated, rakat brösten med blåslampan i båten inför en förstummad publik. Det funkar! Men man konar som ett sämre krematoriom efteråt :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept