Hmm, och vad kan det bero på tror du? Att den inte går kanske?Jonne_boy skrev:Du kör ju ändå aldrig =P
Dina grejer? Det känner jag inte till...eller kan de ha följt med skiten jag slängde på tippen förra veckan...hmm.. Nej, skämt å sido, du är välkommen att komma o hämta skiten när som helst Snart ger jag tillbaka dem till mattias, för de ligger ändå bara här o skräparJonne_boy skrev:men mina småsaker som du har..
skulle behöva dom snart
Spiken skrev:Ni som har rivit era tzr motorer kanske vet vad ramlagren har för nummer? Ingen lust att pynta ca 800 kr för ett par lager liksom, behöver pengarna till annat... som t.ex. soppa
Ett stort tack ska du haOlle_TZR skrev:Jag har bytt mina ram lager... och kan säjja att jag inte hittade några andra än yamahaorginal... betalade runnt 750kr för båda...
For till momentum som är återförsäljare till SKS och dom kunde inte hitta nått i sverige.. men det kan vara värt att testa iallfall...
Här är nummret på ena lagret 89A915
andra 6305R1 eller RI på slutet.... svårt att tyda...
Dom är av märket KOYO japan
Spiken skrev:Ett stort tack ska du ha
Spiken skrev:Ni som har rivit era tzr motorer kanske vet vad ramlagren har för nummer? Ingen lust att pynta ca 800 kr för ett par lager liksom, behöver pengarna till annat... som t.ex. soppa
Är det orginal eller "tredjeparts"? Om det är tredjeparts så skulle det vara intressant o höra vart du köpte dem? tack på förhandFluxir skrev:jag har just köppt nya lager.. fick dom igår.. dom ligger hemma på bänken å väntar på mig.. jag kan skicka upp nr och tillverakr å så på dom när ja kommer hem...
Spiken skrev:Är det orginal eller "tredjeparts"? Om det är tredjeparts så skulle det vara intressant o höra vart du köpte dem? tack på förhand
tack ska du Hmm, en säger 83A915 och en annan 89A915.... vilken ska man köra på måntro?Fluxir skrev:jag har nu lagrerna framför mig.
jag kommer inte ihåg vilket som ska sitta på vilken sida, men d syns när man ska sätta dit dom. (olika stora)
det lilla har betteckning:83A915
och det stora har: 6305R1 eller 630sr1 kan tyvärr inte skilja på 5a och S... dom ser väldigt lika ut.. sorry.. hoppas det löser sig iaf..
Båda är KOYO... men det spelar ju inte nån roll alls...
mina nya lagar är från tre olika tillverkare.. KOYO, FAG och NSK.
Spiken skrev:tack ska du Hmm, en säger 83A915 och en annan 89A915.... vilken ska man köra på måntro?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |