¨davve skrev:2273990om inget oväntat dyker upp så kommer jag!
jerkybartman skrev:2274318¨
Kul att du kan hänga med se till att din polare kommer med han som vi snackade med på ramna idag,
MVH coffe
davve skrev:2274441Hehe, det kan jag tyvärr inte påverka då det va första gången jag träffa han. Men han vet ju om tiden och platsen i alla fall.
jerkybartman skrev:2275042hehe trodde du kände han men ska du ut och köra idag eller? ramna eller något?
MHV coffe
Steel Tormentor skrev:2275200tja! jag som va på ramna igår.. tror jag kommer t viared imorn , inga ute å rullar ikväll lr?
davve skrev:2275231Välkommen! Gött att du hittade hit Behöver lite mer motarder, och då framför allt husor till Borås-avdelningen
Blir ingen hoj för mig ikväll, tar det imorn istället..
Steel Tormentor skrev:2275266jepp servat å putsat på hojen. smäckte ett fjäderfä på väg hem igår, såg ut som fan , tur inte fanskapet gick i kylet iaf
tänkte ta mej ut dit vid 7 tiden ja, ska snacka me en polare om han e på. annars ommer ja själv. ha djerkybartman skrev:2275350Jo kul att du hitta hit Gött med mer motardare, Låter så där det där med fågeln :/ Men du kommer ut i morrn eller till ellos kl 19:00 eller lite innan kanske? Ha D Gott MVh coffe
Steel Tormentor skrev:2275486tänkte ta mej ut dit vid 7 tiden ja, ska snacka me en polare om han e på. annars ommer ja själv. ha d
jerkybartman skrev:2277356Jag tog 2 bilder på hojjarna när dem stod på led på MC säg till om ni vill ha dem!!
jerkybartman skrev:2278757Vore skit kul och göra om det igen om det är bra väder som sagt men det är nog inga problem hehe Jag la in 2 bilder på några motarder utan för MC i söndags, dem ligger i bildgalleriet här på sporthoj under fliken bilder på hojjar sen är det bara söka på mitt andvändarar namn jerkkybartman så kommer dem fram
MVH Coffe
jerkybartman skrev:2280917
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras