GT
Absolut kortast.
Knutstorp!
Knutstorp kan ha de!
Knutstorp!
Kommer folket eller?
Klart vi gjorde. Vad tyckte du om rundan?
Cykelvägar med massor av grus och tjälskador som är rena skateboardramperna sänker nöjet totalt tillsammans med ett självmordstempo på dylika sträckor eller att det ska gassas i 352 på rakorna.
Ärligt talat är jag pissless på att köra som en KamiKaZepilot, tre man har trillat av pinnen enbart den gångna veckan och jag hade träffat 2 av dem IRL, en polare ligger på sjukhus med söndertrasat ben som förmodligen aldrig blir helt bra så det är inte kul längre i år.
135 km/h på en asfalterad skogsstig med hus på var sida känns inte motiverat...
Jag kör hoj, det är ett måste för mig men jag har en 14 årig påg, en 17 årig tös och en 43 årig dam som sitter och väntar på mig och ska jag köra med livet som insats så står jag över hädanefter.
Jag körde inte fortare än 120 på rakorna, någon gång uppe i 140.
För den som kör först så går det sällan i warpspeed, för de som ligger i dragspelet bakom är det dock en annan femma, hur som helst är det bra skillnad på en vanlig tråkig landsvägsraka, asfalterad skogsstig och riktiga hojvägar typ Bassholma, Trollenäs eller Stenestad.
Asfalterad skogsstig med feta tjälskador och dyngmycket grus kallar iaf inte jag för hojväg utan ren idioti. Vi är polare André så jag tycker vi tar det här privat även om jag ville sätta in ett frustrationspoäng.
Imorgon fredag ska jag, kriss, och Serenity köra en tripp. Vi möts i Helsingborg (förslagsvis strandvägen) för att senare möta upp ett gäng i Ängelholm.
Vi träffas vid strandvägen (bestämmer jag nu ) kl 16.00 för avfärd ca 16.15. Ta med dig en fulltankad hoj, och ett glatt humör.
Jag vill Gazza:
1. Naderi
2. Kriss
3. Serenity
4.
5.
6.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |