Rapport från midlanda....
C(r)alle körde 25 mil, delat på 1,95km = 130 varv ca.....
Inte en vurpa från någon umebo.. Christer dock nära en highsider pga sitt rennsport som troligast var slut redan från början.. jo, dessutom fick cristerr meka med sukkan hela dagen, massor med rokkiefel
En Aprilia kille vurpade, dock inte så mycket skador, avgasburk bucklig och hojjen grusig...
Som sagt, Christer mekade mest, och Jag & Andre körde alla pass utom det sista, för vi var ap-trötta... Fart.. Jag körde hela dagen i blå grupp, från att i början vara killen som alla ffick köra om så körde jag mot slutet av dagen jämförbart med "snittet", dock var det ju givetvis 2 killar som lätt hade kunnat kört i röd grupp som var snabbare än de flesta...
Som tur var hade jag ju kraschkåpor på, för på vägen hem ramlade min hoj på släpet, ren tur att den inte flög av.. ha ha ha..
Han knappt komma hem innan påtryckningar från tony angående alkoholförtäring knackade på...
Det kom förbi två stygga 40 åringar som tony tvunget skulle ha in i min lägenhet, då inte jag tyckte att det var en ide spelade (behöver jag det?) jag sinnessjuk och plockade fram mina ondaste sidor, efter en liten stund blev de less och gick..
När vi väl kommer till stadens uteställen inser vi att det är JÄTTELÅNGA köer vart man än går, till och med BÖGHavanna har kö, dock går vi in där....
Fyfan vilken sugande skitkväll... tur att jag hade en trevlig bankörning att sova på, så kunde man vakna med gott humör ändå...
Nu ska jag gå ut och montera på mina kåpor så att jag kan köra lite idag...
Eller... så tar jag en spritpenna och ritar lysen på hojjen, det kanske fungerar?