Rapport från sjukan om G-åsen!

Loco

Gick med
15 Feb 2004
Hoj
Nada
Samåkningskamrat! Bra att höra att du mår bra. Har du nytt telnr? PM:a den. Behöver du hjälp med transport , låt mig veta.
KRya på dig
/Christian

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Det är som sagt alltid en viss risk med i spelet varenda gång man sätter sig på hojen...

Det är sant. Men när man vurpat 10 ggr innan och man inte skadat sig så börjar man ju tro att man inte kommer göra det i framtiden heller.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej Peter!
Jag hade ingen aning om vad som hänt, jag trodde orsaken till att din cykel inte synts på en tid i garaget var att det var full säsong och att ni var på banor tillsammans.

Infektionen med åtföljande blodförgiftning, vilken rysare.
Vi håller tummarna i garaget nu, jag har berättat för de garagekompisar jag mött.

Kämpa på med rehaben och krya.

Hälsningar
/Din garagegranne.

TomTom

i bollen...
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Ducati 996SPS
Jag funderade också på att hojen var borta i garaget väl länge.
Hoppas det löser sig till det bästa :tummenupp

/Tom

Kevlar

Socio#3414
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
DUCATI 748SP 1996
Tjena Peter!

Blev just informerad om vad som hänt av Jörgen...fy fan va trist med olyckan och alla problem som följde. Låter som du i alla fall är på bättringsvägen vilket är skönt att höra.

Krya på dig :tummenupp

/Kevin

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag har läst om din omkullåkning, men inte att det var så illa... :skrämd
Krya på dig och hoppas att dina skador läker ihop så bra de bara kan !! :ätapiller

Angående frågan om att sluta pga skaderisken vid krasch.

Alla vi som tävlar vet att man kan göra sig illa riktigt ordentligt när vi kör och jag tror inte att man tar beslutet om att lägga av på grund av skador fören den allvarliga olyckan redan har skett... (eller om familjen vill det)
Sån tur är så klarar vi oss jäkligt bra vid dom flesta krascherna som sker. :tummenupp

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Hoppas du blir helt återställd snabbt. Det vet jag att du kommer göra, det är ngt magiskt över ditt namn ;):tummenupp

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Krya på dig! :pannkyss
Tyvärr kan du inte sluta för jag skulle ju få hänga med o testa R-hoj vid tillfälle. :tungan

/Ännu en Garagegranne

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Hej Peter!
Jag hade ingen aning om vad som hänt, jag trodde orsaken till att din cykel inte synts på en tid i garaget var att det var full säsong och att ni var på banor tillsammans.

Infektionen med åtföljande blodförgiftning, vilken rysare.
Vi håller tummarna i garaget nu, jag har berättat för de garagekompisar jag mött.

Kämpa på med rehaben och krya.

Hälsningar
/Din garagegranne.
Tack Jörgen. Kommer och hälsar på i garaget när jag kan ta mig ut igen :tummenupp

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Dags att uppdatera händelserna i mitt liv!
Vecka 44 kommer jag bli inlagd på sjukhuset igen. Kan fortfarande inte böja knät mer än ca 60 grader, så under narkos kommer doktorn bryta upp ärrvävnaden som bildats i knät genom att knäcka upp det. Dvs han böjer knät när jag sover så långt det går :confused:

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Vecka 44 kommer jag bli inlagd på sjukhuset igen. Kan fortfarande inte böja knät mer än ca 60 grader, så under narkos kommer doktorn bryta upp ärrvävnaden som bildats i knät genom att knäcka upp det. Dvs han böjer knät när jag sover så långt det går :confused:

Verkar inget kul :( Får hoppas att du sover gott då.

Fortsätt att uppdatera lite. Jobba på med rehab mm och hoppas att det läker som det skall :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Hej Peter,

Skönt och höra att du är vid gott mod. Vi körde hem din bil från Åsen eftersom den saknade förare :va , lite komiskt är att en kompis på ERF'et dagen innan Åsen kraschade och även han gjorde sig illa så pass att han inte heller kunde köra hem sin bil. Eftersom vi var tre fiska människor i vårt team så tog vi oss först an hans bil och sen blev vi med din bil också.
Så vi blev biltransportörer till stockholm för två olycksdrabbade förare som behövde tänka på annat än praktiska detaljer.

Men hur som helst, hoppas det går bra v.44 och den efterföljande rehaben.

Mvh
Marcus & Lillan

Loco

Gick med
15 Feb 2004
Hoj
Nada
Shit vad snabbt ditt hår växer!! Snart är du ifatt mig:D
Lycka till med operationen.
/Christian

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Hej
Det låter lite finskt måste jag säga :gnissla
Hoppas att du slipper smärtor och att det blir framgångsrikt.

Vi har en ny soffa i fikarummet i garaget, så du kan sitta där och softa lite när du kommer på benen.

Krya!

Jörgen

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Har hittat lite bilder på skadan. Ser ganska manligt ut, om jag får säga det själv :)

Bifogat

• ben2.jpg
    ben2.jpg
    35.8 KB · Visningar: 73
  • ben.jpg
    ben.jpg
    42.8 KB · Visningar: 64
  • ben3.jpg
    ben3.jpg
    10.2 KB · Visningar: 79
  • ben4.jpg
    ben4.jpg