i så fall är det bara att gratulera.
var vänlig å ge mig telefonnumret till stället =)
//Droopfy
Four by four i Södertälje:
Raptor 700 Årsmodell 2007
Liten länk:
http://www.blocket.se/vi/15655203.htm?ca=12_s
i så fall är det bara att gratulera.
var vänlig å ge mig telefonnumret till stället =)
//Droopfy
Hur står sig den gatreggade Raptor 350 mot dessa? Är den tråkig eller tillräcklig? Hur många kusar finns i den och är den strypt?
KOllade upp försäkringen på en sån och det kostar 2-4k för hej/hel. Billigt nöje efter köp..
Hur står sig den gatreggade Raptor 350 mot dessa? Är den tråkig eller tillräcklig? Hur många kusar finns i den och är den strypt?
KOllade upp försäkringen på en sån och det kostar 2-4k för hej/hel. Billigt nöje efter köp..
Superman: Hela fyrhjulingssvängen var ny på den tiden. Jag var skribent på ATV&Quad då det begav sej och ska man vara först så kostar det flis. Jag åkte 120 mil till MinHoj.Se och köpte min som då var en av dom första i Sverige från Dresel. End of story! =)
Jag var också och provade en Raptor 660 -06 på grusväg nyligen.
Slipon och bestyckning, sänkt och breddad var denna. Har åkt en del 150cc kina fyrhjuling och gjorde mig beredd på att nu jävlar kommer det gå som på räls och med bra mos i maskin.
Vart väldigt besviken. Gick väl okej absolut inget att hänga i granen effektmässigt. Lite vinglig men det går ju ok men inte mer. Man kan nog ha rätt kul med dessa men en liten bana krävs nog. Sen att rulla med en sånhär eller sätta den i ett träd leder nog direkt till döden men så är det ju med allt kul
Sen är det ju lite som med hoj sitta och åka själv blir nog trist gäller att få lite sällskap när man är ute och åker.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|