Du menar såna fantastiska kunder som, efter att ett fel har uppstått, flyttar runt lite kablar på måfå i ett försök att få grejerna att funka, eftersom kablar ofta spontan byter plats av sig själva, sen ringer dom supporten, och på frågan om dom har gjort något så ser alla ut som ledsna rådjurskid och säger med sin allra vänaste röst att dom minsann inte har rört nånting.
På den tiden jag satt med 3rd line support på en telco-produkt brukade jag när jag fick ett samtal öppna med "Säg vad ni har ändrat, det är bättre att ni säger det nu, så kommer det här gå mycket fortare. Jag kommer ändå hitta vad ni gjort när jag börjar gräva, så det kommer ändå fram."
Och det var nog kanske 1/10 av de som faktiskt sa vad de hållit på med. Oftast var det Europeer som var smarta nog att vara ärliga.
Extra roligt när CEOer ringer in och skäller om att de förlorar miljoner i minuten! Waaaaaagh!
Och man svarar "Det brukar vara så när det kommer till mig, så sluta störa nu och låt mig fixa ert problem."
Den gamla onda tiden som fast anställd kunde man vara mer besvärlig än som konsnylt.