Jag vet inte varför, men jag vill gärna posta den här länken här:
http://www.youtube.com/watch?v=jT2F7dbZzJ4
...pink, eh, rosa...
Jag vet inte varför, men jag vill gärna posta den här länken här:
http://www.youtube.com/watch?v=jT2F7dbZzJ4
På tal om helt meningslösa påhopp så hände en skum grej för ett helt gäng år sedan.
Jag var på väg hem fråk krogen en natt runt 03 snåret. Knallandes med kraftig bly-keps och den där klassiska "luta-sig-framåt-och-låta-gravitationen-sköta-gåendet"-stilen på en cykelbana utefter E18 i Karlskoga så stannar en bil vid vägkanten ett par meter från där jag stod. Det fanns inte någon annan vare sig bil eller fotgängare vakna.
Bilrutan vevas ner och en gubbe/kille sticker ut huvudet:
Killen:"Hörrö du, grabben?"
Jag: "Jao?"
Killen:"Du har telefon."
Sen kommer det en telefon i bordsmodell i bakelit (eller plast kanske det var, men en såndär med nummerskiva) flygandes och landar vid mina fötter.
Sen vevar killen upp rutan och bilen drar iväg.
Fick man göra på Amf1 också fast då kvällstidDom sjunger ju sin nationalsång varje morgon
är husa nu en rasande rasist
Vem va det i telefonen?
Fick man göra på Amf1 också fast då kvällstid
Alla 4 verser dessutom bara en sån sak
Ja möjligen därför man skulle skaffa en då...
Annars blire nog en Honda eller en KTM
Vilken idiot till gubbe! o sen skrattat han rakt i ansiktet o sagt! vi lever i ett fritt land!! rock on!
Vilken idiot till gubbe! o sen skrattat han rakt i ansiktet sen sagt rock on!
hehe... fast denna kategorin människor lär ju knappast veta något om att hojen är svensk.. så även en blågul honda lär ju sticka i ögonen på dessa "hatadittegetfolkochkulturochskämsöverdintillhörighet" människor.
sverige har blivit ett stort världsamvete som bara för att vi råkar varit neutrala i 2:a världskriget för att rädda vårat eget skinn och slippa bli invaderade och masakrerade av tyskarna, skäms över hela våran nation och undertrycker våran stolthet över att vara svensk.
eller gör vi det?
det är ingen hemlighet att invandrare är överrepresenterade på fängelser.
varför?
jag överlåter andra att svara på det, argumenten är många. och vissa helt förståeliga. absolut. själklart inte lätt att komma till ett nytt land med annan kultur och religion osv osv.
men vad jag reagerar på är varför det är så jävla tabu att prata om det. såfort man säger något gott om sverige och att man är stolt över sitt land så kallas man rasist eller värre.
samma sak om man säger något kritiskt mot invandrare som grupp och säger något "dom"/oss"
konstigt egentligen. runt fikaborden med industrifolk omkring sig så händer det ofta att diskussioner angående invandrare dras igång.
här träder smygrasisten fram inom den vanlige svensken.
många lägger handen på hjärtat och påstår sig vara stolta svenskar som gärna skulle sjunga nationalsången lite oftare och kunna gå klädd med blågula färger och svenska flaggor på sig även när det INTE är VM-fotboll.
vart tar dessa vägen dagen efter att gjort ytterligare ett VM?
vem eller vad är det som trycker ner oss och vår svenska stolthet i skorna igen efter landskaperna.
svenska flaggor och sveska nationalsången tycks bara vara okey på fotbollsarenor och hockeymatcher. då sitter svenson vid tv´n med handen på hjärtat och en norrlands guld i näven och skrålar sin nationalsång och känner stoltheten.
stoltheten över att vara svensk.
Jag hade skrikit SIEG HEIL så högt jag bara kunde, sen åkt därifrån.
..de borde inte gå lösa utan munkorg o strypkoppel kopplade till rullatorn, inte skälla på oskyldiga mcförare sådär..fy!!
Låt inte era barn komma nära dessa gamla gubbar o gummtor...de hugger DiReCt
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |