Rasmus på luffen och annan svensk skit

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Fan vad jag hatar de här jävla matinéfilmerna där hela svenska skådespelareliten :)rofl) ombeds ställa upp. Allan Edwall, fan vad skönt att han inte gör film längre. :zpy
En annan som jag hatar alldeles enormt är Per Oscarsson, hans röst kan dra åt helvete. Jävla gubbe, statistiskt sett borde han vara död dessutom. :fakta
Man känner verkligen hur filminstitutet belönats av Partiet för gott propagandaarbete under ett visst år så de året efter har sprängfylld budget och kan spy ut skit som Rasmus på luffen, Emil i Lönneberga, Ronja Kommunisten Rövardotter (där den där jävla Edwall dyker upp igen om jag minns rätt).

Plötsligt känns liksom Regina Lund proffessionell, och Livvakterna kanske inte är fånig ändå.


fy fan
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag irriterar mig över att svensk porr fortfarande sitter fast i buskisträsket. :mattias
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Per Oscarsson är ju hur bra som helst!
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Jag gillar han som ofta kör berättarrösten till gamla historiska dokumentärer och liknande. Självklart har jag glömt bort hans namn:huvet

Enbart när man hör hans röst berätta om krig och misär man känner sig sugen på smågodis:näsblod
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Jag gillar han som ofta kör berättarrösten till gamla historiska dokumentärer och liknande. Självklart har jag glömt bort hans namn:huvet

Enbart när man hör hans röst berätta om krig och misär man känner sig sugen på smågodis:näsblod

"Mannen på bilden..." :yoparty
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag gillar han som ofta kör berättarrösten till gamla historiska dokumentärer och liknande. Självklart har jag glömt bort hans namn:huvet

Enbart när man hör hans röst berätta om krig och misär man känner sig sugen på smågodis:näsblod
Hans Villius.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Så här ligger det till: Det görs inte bra filmer i Sverige och det har inte gjorts några bra filmer heller. Ok, nån enstaka har det spottats ut men överlag så är vi fan sämst på att göra film.
Den som säger något annat har bara dålig smak, inget annat.
 

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
Jag fick obehagskänslor när jag tittade på Rasmus på luffen. Jag mådde nästan illa för jag fick känslan av hur det var att åka bakåt i tiden, vara fast där och inte känna någon. Alla pratade så fult på den tiden. Och man kallade polisen för länsman, och folk var rädda för honom? Jösses... Vilka fula kläder. Ingen dator, ingen tv... Schiiit!
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Fan vad jag bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

fy fan

Jag tyckte inte heller Rasmus på luffen var så bra så jag bytte kanal och då gick det över.
Vad tyckte du förresten om Flickorna?
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Jag gillar han som ofta kör berättarrösten till gamla historiska dokumentärer och liknande. Självklart har jag glömt bort hans namn:huvet

Enbart när man hör hans röst berätta om krig och misär man känner sig sugen på smågodis:näsblod

Världens bästa berättarröst!
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tyckte inte heller Rasmus på luffen var så bra så jag bytte kanal och då gick det över.
Vad tyckte du förresten om Flickorna?

Om vilka flickor? Jag bytte till något ofantligt dåligt på Kanal 5 om ett par skitungar i Lacoste-piké som hade fluffigt hår och bodde på en ö i skärgården, året var 1985 och det var en snubbe med som varit med i Beck. Filmen var extremt dålig vad jag kan avgöra. Ingenting påminde om 80-tal, så lågbudget var det.

Sedan drog jag och tränade och där var fler fluff-ungar, nu även med SSS-mjukisar. :mad:
 

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Ort
Skåne
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Om vilka flickor? Jag bytte till något ofantligt dåligt på Kanal 5 om ett par skitungar i Lacoste-piké som hade fluffigt hår och bodde på en ö i skärgården, året var 1985 och det var en snubbe med som varit med i Beck. Filmen var extremt dålig vad jag kan avgöra. Ingenting påminde om 80-tal, så lågbudget var det.

Sedan drog jag och tränade och där var fler fluff-ungar, nu även med SSS-mjukisar. :mad:

SSS-mjukisar? :confused:
 

MikkE

Guest
Jag irriterar mig över att svensk porr fortfarande sitter fast i buskisträsket. :mattias

Irriterar mig på att brewdarna ALLTID har hög(läs: höööööög!!)klackade pjuck oavsett vart de än är. På beachen, i trädgården, inomhus osv.
Ner med svensk porr!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top