Rat Rider the movie

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
jötteborj
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
jag ahr alltid haft problem med wma filer, jag får inte fram nån bild, bara musik. som jag förstår så är en teaser en liten filmsnutt, eller är de bara musik...vilket program/codec måste jag skaffa
 

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
SpoonMannen skrev:
Hmm... Vart är skämtet??? :va

jag menat tror ni verkligen att nån kommer vilja köpa filmen ?
teaser var ca 30sec om man tar bort förtexten och det man fick se var ett lyse fara förbi på statoil. Tror inte många blir immpad på det.
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
micke85 skrev:
jag menat tror ni verkligen att nån kommer vilja köpa filmen ?
teaser var ca 30sec om man tar bort förtexten och det man fick se var ett lyse fara förbi på statoil. Tror inte många blir immpad på det.

Detta är inget som vi tänker leva på. Detta är mest en rolig grej. Sen om någon köper en film som går att ladda ner från DC etc så är det ju bara kul. Sök på Rat Rider - The Movie på SH hub. Då borde du också få dig ett gott skratt. Ironi och parodi var orden! Men om du är sugen så kan skicka dig ett signerat exemplar av Mr Rat Rider himself! :tummenupp
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
sirmagnus skrev:
ha ha ha ja jävlar... :banana det bästa jag har sett på länge. jag buga och bockar :Bugar världsklass :squid

Tackar! :) Det är alltid kul att höra positiva saker här på SH. Det är inte så vanligt... :rofl
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Länken funkar då min burk är på... Dock har den varit lite mojjig på slutet... Men nu ska det funka! Filmen finns att ladda ner denna vecka endast från min FTP. Sen är det DC som gäller... Kanske kommer en 2:a också inom en snar framtid. Dock mer seriös och med lite mer kvalitet på filmning och klippning. :D

Rat Rider filmerna!
 
Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
nomolas skrev:
Hur stor är filmen? Seg server eller är den på 800 mb? :tungan

seg server, Movie ca 200mb, bonus ca 95mb och deleted scenes ca 35 tror jag....

kolla på SH hubben borde vara ett par som har den nu...
 

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1...såklart
SpoonMannen skrev:
Detta är inget som vi tänker leva på. Detta är mest en rolig grej. Sen om någon köper en film som går att ladda ner från DC etc så är det ju bara kul. Sök på Rat Rider - The Movie på SH hub. Då borde du också få dig ett gott skratt. Ironi och parodi var orden! Men om du är sugen så kan skicka dig ett signerat exemplar av Mr Rat Rider himself! :tummenupp


:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl (skrattar så tårarna sprutar...)

Ni menar verkligen allvar med att försöka kränga den!! :rofl Hohohohohahahhohohaha...och kan tom erbjuda en extra teaser med extramaterial! Signerad av rat bike själv... :rofl Hohohohohahahhohohaha....ååå snyft... jag får ont i magen...hohohahahhohohaha

....Sorry boy´s, kunde inte hjälpa det men lycka till ändå med försäljningen.
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top