ja visst du ligger först på diggar toppen =)
seyou skrev:Mig med?
seyou skrev:Mig med?
Vet att du ska trimma sketen ur den bara å erkänna nu 175cc? planad top? portad? effektrör? med meraRd crill I dill skrev:Jaja ska väll trimma den lite
NSR_MAN skrev:Vet att du ska trimma sketen ur den bara å erkänna nu 175cc? planad top? portad? effektrör? med mera
såklart, glömde sorry.Wargen skrev:Borrad 175 cylle
NSR_MAN skrev:Vet att du ska trimma sketen ur den bara å erkänna nu 175cc? planad top? portad? effektrör? med mera
vadå sen aha! du har säkert massa garage hemligheterRd crill I dill skrev:inte 175cc med de blir väll sen
NSR_MAN skrev:vadå sen aha! du har säkert massa garage hemligheter
Säg nu säg vad du ska göraRd crill I dill skrev:HAha kanske . vem vet
NSR_MAN skrev:Säg nu säg vad du ska göra
fan va göttRd crill I dill skrev:AHah tänkte börja på min orginal cylinder och borra upp den och porta m.m. AHha inga klagomål på att man inte ska porta själv
NSR_MAN skrev:fan va gött
har du ingen bild på räcern?Rd crill I dill skrev:Jopp de blir nog bra. men först måste jag plocka ihop skiten
HAah neej har inte tagit nån än . Den är ändå i små delar . Jag får väll kasta upp nån bild sen om jag ids :dNSR_MAN skrev:har du ingen bild på räcern?
Kan du inte borra, port och plana! Jag undrar om det håller? Inte länge kan jag inte tro.Rd crill I dill skrev:HAah neej har inte tagit nån än . Den är ändå i små delar . Jag får väll kasta upp nån bild sen om jag ids :d
ahah mmm men då håller de inte då.Lundgren skrev:Kan du inte borra, port och plana! Jag undrar om det håller? Inte länge kan jag inte tro.
Wargen skrev:Snälla sluta använda hela tiden
Nepp jag gör som du och anpassar mig inte till högertrafik.Har det en gång vart vänstertrafik, alltid vänstertrafik. (även om jag inte var född då)crossniklas skrev:Men han kanske är väldigt glad för tillfället?
T: Men till ditt avgasrör... Om jag minns rätt så använder du dig av Bimotion, rätta mig om jag kör på fel sida av vägen nu
crossniklas skrev:Men han kanske är väldigt glad för tillfället?
T: Men till ditt avgasrör... Om jag minns rätt så använder du dig av Bimotion, rätta mig om jag kör på fel sida av vägen nu
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|