Rea Black Friday

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Fy fan för julhandel... finns egentligen inget som ger mig värre molande huvudvärk.

Att ge bort presenter är dock kul, så jag gör så att jag handlar mycket i november. Hälften klart redan... ta-da!

Sedan fattar jag inte riktigt vitsen med Black Friday i Sverige??? Vi har ju julskyltningen och första advent som start på julhandeln. Är det inte så?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Black_Friday

Att USA har en långledig helg i samband med Thanksgiving och att man sparkar igång då, men varför skall vi göra lika?

Luktar lite Kanelbullens dag över det hela...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Att ge bort presenter är dock kul, så jag gör så att jag handlar mycket i november. Hälften klart redan... ta-da!
..

Jag tycker det är roligare att få :hihi
Hatar att köpa presenter, men jag ger gärna bort dom...

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Aftonbladet rapporterar om Blick Friday...:va

HLqZjXX.jpg

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
[video=youtube;_dIBL4tYQPI]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_dIBL4tYQPI[/video]

Sjukt folk..

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Lite ironiskt är det att rea-moben åker ut och rövar dagen efter "tacksägelsedagen".
Personligen förstår jag inte poängen.
Jag betalar gärna ett par hundra extra för att slippa slåss om sakerna för att sedan stå ett par timmar i kö.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Usch, jag undviker affärer rent allmänt när det är mycket folk. När det är anstormningar i stil med första öppningen eller ärkerea så hålle rjag mig definitivt borta. Jävla dumheter.

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Nej fy faen, rent ut sagt! Shopping måste ju lätt kvalificera som nummer 1 på skitlistan! Jävla otyg, folk och fä som irrar runt som hönor och står ivägen överallt! Jävla samhälle, galenskap är vad det är! En del sätter sig i skulder upp över öronen för julklappar, för att sen GE BORT det man handlat!

En del av er kanske anar en viss bitterhet hos mig, och det gör ni tammefan helt rätt i! Blir så trött på allt vad julhandel innebär, och inte nog med det, så ska varenda jävla butik pynta och spela julmusik. :zpy Och klimatet, det är nog i grund och botten här min bitterhet börjar ta form, kallt och eventuellt snö, fy fan, man blir förbannad!

Maten, däremot, den gillar jag, och lite ledighet. :)

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Ja i dom där folkmassorna fattar jag att folk får dåndimpen.

Man måste ju faktiskt inte köpa en massa julklappar, jag brukar ge bort sånt jag har hemma, slår man in grejerna i riktigt tjusiga paket så kommer mottagaren oftast bara ihåg att dom fick ett lyxigt inslaget paket, inte att det var en begagnad pepparkvarn eller en kökshandduk i

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Folk måste ha gjort det till en grej att skämma ut sig på det viset, man kan ju nästan tro att dom skänker bort skiten.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO