Köpte en EU-moppe förra hösten för lite placerings träning inför MC-kortet. saknade larm kände jag när man lämnade den utanför affären elr när man sov över hos flickvännen, man sprang till fönstret o checkade den varannan timma för å se om den va kvar.. den olust känslan hade jag, visst vill någon verkligen ha den så e det ju bara att lasta upp den i en skåpbil. Men just för korta stunder samt för provsittare å fjortisar/pundare som skall släpa bort den så är ju ett larm perffa då hör jag ju det
Så jag köpte ett 1-vägs på Biltema blev väldigt överraskad över kvaliten för 200:-!!!
Kopplade in alla funktioner även "immobilizer" funktionen så man kan stänga av motorn via fjärrkontollen ifall man blir rånad på moppen (ha inte fjärren ihop med nycklarna i tändningslåset)
Men nu har jag fått MC-kortet samt köpt MC, så köpte ett larm till för Hondan kopplade dock ej in funktionen "immobilizer" med cut off via fjärren, då jag är osäker på hur Hondas HISS system påvärkas.
Känns bra här med när man parkerar för kortare stunder utan uppsikt fast man är i närheten.
Såpass nöjd med Biltemas MC Larm 1-vägs så att jag köpte ett tredje nyss och kopplade in på farsan kawa
Så som ni förstår så är jag nöjd med larmet och kan varmt rekommendera det!!! 200 spänn hmm bäst å köpa på sig ett par å lägga i lådan, e till och med billigare än ebay.
* Ni som parkerat MCn i närheten och som springer fram å tillbaks å spanar in cyckeln, men som skulle höra ett larm inom avståndet... köp ett och montera så försvinner den där nackspärren samt olustigheten.
edit: kopplade även in på ACC ON, ifall det körs ner en mejsel i tändningslåset.. då går larmet.