oops164
Smed
VR46fans som drar av bengaler. På Sachsenring ifjol var det gult på många ställen precis som i fornstora dar.Vad var för d-a gult rökmoln över banan i starten ?
VR46fans som drar av bengaler. På Sachsenring ifjol var det gult på många ställen precis som i fornstora dar.Vad var för d-a gult rökmoln över banan i starten ?
Antagligen bara siffrorna på vad det skulle innebära ekonomiskt för Luca M att köra Honda.Som en Honda hejare är det sorgligt att se just nu men hoppas innerligt att de kommer med något. Undrar vad Luca Marini har för info som ingen annan har när han bytte från Ducati till Honda. A Marquez kraschar och kör ändå om Marini och resterande Honda kraschar ur.
Jag sviker inte mitt Honda men det är jobbigt nu .
Acosta är ju sjukt rolig att se på iallafall och racet var kul i övrigt .
Precis så.Antagligen bara siffrorna på vad det skulle innebära ekonomiskt för Luca M att köra Honda.
Karriären i MotoGP är kort. Varje år räknas.
Sen ska man inte glömma att alla förare i den där klassen är 100% övertygad om att just dom är bättre än alla andra.Precis så.
Enligt många är Marini en av de smartaste och mest analytiska förarna på griden och inte den snabbaste vilket såklart både han och Honda visste.
Han är alltså perfekt för att utveckla en ny hoj och han vet att detta var det enda sättet han skulle hamna i ett fabriksstall på. Med i paketet kommer så klart en högre lön än vad de flesta andra stallen kan ge.
Jag tror Acosta tar titeln på KTM nästa år. Hojen är tillräckligt bra för det.Vad ska man säga om Acoatapojken. Bangar inte för att stöka med stökkungen himself MM. Frågan är om KTM/GasGashojen är en titelkandidat eller vi får se honom på en Ducce inom något år eller två. Vad fan har hänt med Bez från en "titelkandidat" ifjol till att harva runt plats 10. Är det inte samma folk kvar i teamet?
Som jag ser det: MM 2024 har större ambitioner än talang.
Fast Bez kör inte GP24 han ville inte vad jag fattar det somJag tror Acosta tar titeln på KTM nästa år. Hojen är tillräckligt bra för det.
Om man lyssnar på Paddock Pass Podcast så säger dom att Ducati har problem. Dom har inte lirat in hojen än för året. Så dom som faktiskt är i toppen av fältet på Ducati nu är dom som kan köra runt problemen. Pecco och Bez kan tydligen inte det.
Som jag skrev innan, är det samma teampersonal som föregående säsong?Jaha, ja då finns det inga ursäkter.
Han är väl nu ungefär där Rossi var när de stångades som mest i sin karriär. han är över puckeln och hans kropp hänger inte med småglina längre, hans reaktionstid är mätbart sämre och varje år som går blir glappet större och större tills erfarenheten inte kan väga upp längre.Jag ser det snarare som MM fortfarande har ambitionen att vara bäst på riktigt (vilket krävs för att stå högst upp på pallen) och testar gränserna. Det talar mer för att han till slut kommer hitta ett fungerande paket. Hade han nöjt sig med att spela säkert så börjar han närma sig slutet som toppförare.
För mig är frågan ifall han lyckas hålla sig skadefri med sin tidigare historia, och åldern till sin nackdel. Det är ändå hyfsad skillnad på en 20-årings -och en 30-årings kropp i återhämtningsförmåga.
Jag tror och hoppas att det här kommer bli riktigt bra till slut, men jag har ändå svårt att tro på att han tar hem mästerskapet en sista gång.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |
|
CFMOTO 800MT-X
CFMOTO har presenterat 800M... |
|
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |