Jag håller på att installera premiere elements. Ska kolla om det är något att ha. Har hört att det är krångligt. Nästa sak ätt testa blir din rekommendation.
Jag håller på att installera premiere elements. Ska kolla om det är något att ha. Har hört att det är krångligt. Nästa sak ätt testa blir din rekommendation.
Jag har pillat lite i pinnacle studio, nu är ju inte jag något proffs direkt, men det är rätt lättförstått iaf
Kan win 7 64 bit ställa till några problem? Såg att Adobe hamna i x86 mappen. Är allmänt segt och stular. Har premiere cs4 pro.
Jag har Win7 64bit och även jag premiere i x86, funkar prima här.
Men vad har du för burk, minne, grafikkort?
Nya drivrutiner till graffekortet?
När jag tog en gammal film och inte försökte capture från kameran gick det bättre. Verkar funka.
Har en amd 2,8 trekärnors med asus M4A78 pro moderkort. 4 gig ram. Inget grafikkort men 1080p funkar fint.
Tips på bra tutorials? Är ju inte jEttÄ enkelt.
Jag kör Sony Vegas i kombo med Sony DVD architect, går fort att få kläm på och har fullt tillräckligt med möjligheter.
Vad är Sony DVD architect ?
Sony Vegas använder du för klippning, redigering och ev konvertering. Ska du göra en DVD med menyer och snygga grejer använder du DVD architect.
De kompletterar varann alltså. Du förbereder allt i Vegas och sen paketerar du i Architect. Ska du bara publicera på nätet eller .avi eller liknande behöver du inte architect.
de använde jag både till WOT 1 och 2
Sony Vegas använder du för klippning, redigering och ev konvertering.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|