GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag får nya tips och ideer varje dag, funderar på att mixa korta sekvenser ifrån depå med korta klipp ifrån banan i olika vinklar ifrån olika kurvor samt onboard cam.
Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder äggCorbenDallas skrev:Blanda blir bäst tror jag. Det är ju inte Eurosport utan det är ju mest för dom som var där o vi som inte hann dit. Klart man vill ha med lite depåliv också. Att blanda blir bra, bara banåka blir tröttsamt i längden tror jag.
Sluta spamma nu o klipp istället!
GSXR1100R skrev:Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder ägg
Och jag klipper filmen hemma inte på jobbet, dessutom väntar jag på Zälflygs CD MED film och inte bara stillbilder (dom va jättefina, speciellt på dom nakna blondinerna)
Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt bandZoulFly skrev:Ja, jag tyckte du var värd lite bonusmaterial när du sliter där vid klippbordet
MEEEEN....väntar du på film från mig? Jag har väl ingen film??? Jag trodde du hade bandet som satt i min kamera. Hmmm...jag får väl kolla då...
Allt råmaterial är klart nu, klipper i helgenGSXR1100R skrev:Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt band
Härligt!GSXR1100R skrev:Allt råmaterial är klart nu, klipper i helgen
CorbenDallas skrev:Härligt!
Väntar med spänning!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |