Redigera racingfilmer

Jag vill se R-1000 filmen så här

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag får nya tips och ideer varje dag, funderar på att mixa korta sekvenser ifrån depå med korta klipp ifrån banan i olika vinklar ifrån olika kurvor samt onboard cam.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Blanda blir bäst tror jag. Det är ju inte Eurosport utan det är ju mest för dom som var där o vi som inte hann dit. Klart man vill ha med lite depåliv också. Att blanda blir bra, bara banåka blir tröttsamt i längden tror jag.

Sluta spamma nu o klipp istället! :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CorbenDallas skrev:
Blanda blir bäst tror jag. Det är ju inte Eurosport utan det är ju mest för dom som var där o vi som inte hann dit. Klart man vill ha med lite depåliv också. Att blanda blir bra, bara banåka blir tröttsamt i längden tror jag.

Sluta spamma nu o klipp istället! :tummenupp
Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder ägg ;)

Och jag klipper filmen hemma inte på jobbet, dessutom väntar jag på Zälflygs CD MED film och inte bara stillbilder (dom va jättefina, speciellt på dom nakna blondinerna) ;)

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Först ett längre inslag med depåsnack, sedan rejset med längre inslag därifrån, men med korta inslag ifrån depån om den/dom personer i rejset som verkar intressanta, om det nu finns sådant material att klippa in förstås. Osså lite eftersnack efter rejset kanske. Allt beroende på vilket material som finns att klippa.

Det vore ett kul upplägg IMO.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
GSXR1100R skrev:
Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder ägg ;)

Och jag klipper filmen hemma inte på jobbet, dessutom väntar jag på Zälflygs CD MED film och inte bara stillbilder (dom va jättefina, speciellt på dom nakna blondinerna) ;)

Ja, jag tyckte du var värd lite bonusmaterial när du sliter där vid klippbordet ;)

MEEEEN....väntar du på film från mig? Jag har väl ingen film??? Jag trodde du hade bandet som satt i min kamera. Hmmm...jag får väl kolla då...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZoulFly skrev:
Ja, jag tyckte du var värd lite bonusmaterial när du sliter där vid klippbordet ;)

MEEEEN....väntar du på film från mig? Jag har väl ingen film??? Jag trodde du hade bandet som satt i min kamera. Hmmm...jag får väl kolla då...
Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt band :hej

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt band :hej
Allt råmaterial är klart nu, klipper i helgen :tummenupp

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
något som är viktigt med all motorsport är att man ska se att det går undan. går det inte tillräckligt fort är det inte intressant.. fast det är ju inga problem me ninjan...... :bow

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
CorbenDallas skrev:
Härligt!
Väntar med spänning!

Klipp klipp... hohoho MW är helt galen :D grön & skön med stora....

Förhoppningar om att bli snabb som Cralle på bana :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...