GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag får nya tips och ideer varje dag, funderar på att mixa korta sekvenser ifrån depå med korta klipp ifrån banan i olika vinklar ifrån olika kurvor samt onboard cam.
Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder äggCorbenDallas skrev:Blanda blir bäst tror jag. Det är ju inte Eurosport utan det är ju mest för dom som var där o vi som inte hann dit. Klart man vill ha med lite depåliv också. Att blanda blir bra, bara banåka blir tröttsamt i längden tror jag.
Sluta spamma nu o klipp istället!![]()
GSXR1100R skrev:Tror åxå att 20 minuters banfilm känns tröttsamt att titta på, kan tänka mig klipp på 1-2 minuter typ depå, bana, depå, bana osv med en liten överraskning på slutet, filmernas Kinder ägg![]()
Och jag klipper filmen hemma inte på jobbet, dessutom väntar jag på Zälflygs CD MED film och inte bara stillbilder (dom va jättefina, speciellt på dom nakna blondinerna)![]()
Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt bandZoulFly skrev:Ja, jag tyckte du var värd lite bonusmaterial när du sliter där vid klippbordet![]()
MEEEEN....väntar du på film från mig? Jag har väl ingen film??? Jag trodde du hade bandet som satt i min kamera. Hmmm...jag får väl kolla då...
Allt råmaterial är klart nu, klipper i helgenGSXR1100R skrev:Jag har bandet ifrån din kamera, mitt band altså, men du filmade väl lite åxå på ditt band![]()
Härligt!GSXR1100R skrev:Allt råmaterial är klart nu, klipper i helgen![]()
CorbenDallas skrev:Härligt!
Väntar med spänning!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |