Reg av ktm 525 sx?

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Har väldigt mycket för mig att jag såg en lv-reggad 525 sx på blocket för ett tag sedan. Försökt leta efter den i 15 minuter nu men kan inte hitta så antingen drömmer jag eller så har annonstiden gått ut.

Hur som helst går det ju att regga smr, men vad jag läst verkade det rätt omständigt och kostade en hel del... men då borde det väl gå lika lätt (svårt) med en sx?

"If you have any questions feel free to ask..."
:hihi
http://hartford.craigslist.org/mcy/1100354557.html

+
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=165949&highlight=landsv%E4gsregga

Last edited:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Värt att påpeka är ju att fr.o.m. 2008 måste fordonet vara Euro3-godkänt för att registreras, vilket gör förreggade hojar mindre värda och hela skiten svårare

Rätta mig om jag har fel

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
men joo, det går visst.

eller kan det vara så att de man sett är inreggade innan 2008 då Euro3-regeln som Igge nämnde kom?

Last edited:

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
men joo, det går visst.

eller kan det vara så att de man sett är inreggade innan 2008 då Euro3-regeln som Igge nämnde kom?

Jo regga går det ju fortfarande, men det har blivit betydligt mycket jobbigare! man kan ju regga fordonet som amatör bygge eller vad det kallas! kostar en jäkla massa pengar för hojen ska genom gå en del kontroller, besiktning osv! kan inte de olika stegen men har en bekant som sysslat med byggen av mc och mindre race bilar. ingenting är omöjligt! handlar bara om hur tjock plånboken är!

tror det blir billigare o längden att trimma och piffa till en exc så att den får ungefär lika vrid o kraft som sx/smr

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Det går INTE att LV-regga en SX eller en SMR. Tro mig jag har jobbat på en aukt. KTM-dealer affär. Vad alla skriver i annonser ska man inte tro på.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy