<micke>
#647, Supermoto S1.
- Gick med
- 20 Aug 2004
- Hoj
- Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Va inne på bilprovningen igår med min 50/50 husbils/garage inreda iveco daily -2010 (lätt lastbil reggad).
Va inte helt populärt med inredning trots att jag kollade det med bilprovningen när importerade bilen och reggade in. Det enda som skulle ändras va att lastlängden skulle ändras från 4,5 meter till 2,2 som jag nu har.
Frågan är nu vad som blir billigast för mig med skatter o.sv?
Husbil (personbil klass II) med totaltvikt på ca 3,2 ton
Eller ändra från lätt lastbil till lätt lastbil med fast monterad inredning. Alltså samma som jag har nu fast totaltvikten kommer höjas från 2475 kg (tomt skåp) till de vetkliga ca 3200-3300 kg
Nån som VET?
Va inte helt populärt med inredning trots att jag kollade det med bilprovningen när importerade bilen och reggade in. Det enda som skulle ändras va att lastlängden skulle ändras från 4,5 meter till 2,2 som jag nu har.
Frågan är nu vad som blir billigast för mig med skatter o.sv?
Husbil (personbil klass II) med totaltvikt på ca 3,2 ton
Eller ändra från lätt lastbil till lätt lastbil med fast monterad inredning. Alltså samma som jag har nu fast totaltvikten kommer höjas från 2475 kg (tomt skåp) till de vetkliga ca 3200-3300 kg
Nån som VET?