125kubik
Ny medlem
Kan du hänvisa till något?
125kubik skrev:Ingen som vet något mer?
125kubik skrev:Som jag har förstått den så är det en typbesiktning som jag måste göra för att den ska bli godkänd, har jag fel nu?
Tjet skrev:Varför kan du inte vara som alla andra? Köp något du får köra på gatan direkct.
Btw, ska regga en vattenskoter för gata senare idag. Bara klistra fast däck 'n shit yo.![]()
125kubik skrev:Vad fan är det för fel på Solid?
Hänvisa till en lagtext ditt jävla aprunk så tror jag dig sedan...
Strypningar och ljuddämpare är inget problem... Efter besiktningen åker originalet på och sålunda letar sig besiktningsljuddämpare sig upp i mumindalen på solid_snake!
125kubik skrev:Om du kunnat nåt så hade jag mer än gärna pratat med dig...
Men du gör ju inte annat än provocerar!
125kubik skrev:Hmm får bli ett samtal till SBP angående detta tror jag...
Du är ju inte direkt trevlig och välkomnande mot nykomlingar vill jag iallfall påpeka!
Om en kille som per mail från vägverket säger att fordonet inte behöver vara godkänt, medan du säger motsatsen, gissa vem jag tror på då?
125kubik skrev:Känner att det börjar spåra ur här...
Någon som vet något mer? Det bör väl inte vara svårare än att regga den som hemmabygge?
Någon som lyckats med någon form av cross?
E-regg vad ska han med det till?bike skrev:Du kan ju alltid köpa min e-reggade YZ250.
Pm:a vid intresse.
Och det är inga som sagt de innan elr jag tror inte han fattar bättre bara för att fler säger det.....han vill inte förstå så är de bara......Ralle^ skrev:E-regg vad ska han med det till?
OnT: Tycker det är onödigt att regga en cross. Har också hört att det är väldigt svårt att få igenom den eftersom den låter så mycket. Måste köpa nya däck osv. Mycket som måste fixas. Köp en färdigreggad istället mitt tips.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |