Registreringsnummer på strypt Honda Fireblade från 2000?

Wallingstam

Snabbast
Gick med
19 Sep 2010
Hoj
Just nu letas det nytt! Tidigare: KTM Superduke 990 - Honda CBR 929 Fireblade - Honda Varadero 125
Hej!
Tänkte kolla kostnad på en försäkring på mig innan jag slår till på cykeln i fråga. Då lär jag ha tag i ett registreringsnummer (eftersom att den jag tänkt köpa inte är 25kw registrerad).

Så alltså, en honda cbr 929 fireblade från 2000 som är strypt, om någon har möjlighet att dela med sig av ett reg.nr till en sån cykel så vore jag väldigt glad!

Går kanon att skicka som PM eller sms, 0762 0762 28.

Tackar och bockar! :)

4cY

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2005
Hoj
Honda CBR900RR -97
inga försäkringsbolag som går på att hojen är strypt, även om du har reg. papper på att den är de, de utgår från orginaleffekten, Iallafall vad jag fick erfara då jag på pappret har en hoj som är strypt till 41kw, spelar ingen roll var svaret jag fick! ingen som tror att man köper en hoj som har en orginaleffekt på 90-130kw och stryper ner den till mindre än hälften ;-) kan man ju lika gärna köpa en 250 kubikare :p

Snowman89

Guest
inga försäkringsbolag som går på att hojen är strypt, även om du har reg. papper på att den är de, de utgår från orginaleffekten, Iallafall vad jag fick erfara då jag på pappret har en hoj som är strypt till 41kw, spelar ingen roll var svaret jag fick! ingen som tror att man köper en hoj som har en orginaleffekt på 90-130kw och stryper ner den till mindre än hälften ;-) kan man ju lika gärna köpa en 250 kubikare :p

Har du bara mellankort så går de på 25kw eller den strypta effekten då du inte får köra något större.

Henry^

1
Gick med
25 Nov 2008
Hoj
Nada

Det finns ett stort bolag som man kan försäkra via effekt om man skaffar försäkring via nätet.. ;)

Sedan har Bilsport och MC även 25kw/mellan försäkring.

Svenesse

Streetfighter
Gick med
9 May 2007
Hoj
Honda VFR800 -98
Det finns ett stort bolag som man kan försäkra via effekt om man skaffar försäkring via nätet.. ;)

Sedan har Bilsport och MC även 25kw/mellan försäkring.

Jag undrar vilket är det bolaget som går med på det? ska köpa hoj snart & den är strypt

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha