Jag kan bjuda ett lock bärs om den har kombi och dragkrok.
årsm. o mil?
Tänk om vi kunde göra en win win av detta
Haha, Anders har köpt en Saab...
Jag bjuder en flaska årgångsglögg plus värdet på bensinen i tanken.
Jag kan bjuda ett lock bärs om den har kombi och dragkrok.
årsm. o mil?
Tänk om vi kunde göra en win win av detta
Hmm, vad är det för glögg? Värdet på bensinen är 916:- då jag nyss tankade. Ok, jag har 2km hem från bensinstationen också så vi kan säga 900:- jämnt då det är vad bilen drar på den sträckan ungefär
Dricker inte sånt skit. Men det är en 02:a som har rullat 24700mil *helt otroligt att den kom över 1000-strecket* och saknar drag
Billigaste motsvarande på blocket kostar 40k så jag kan ge dig en rabatt på 5000:- på det priset
Billig i drift sa bull.
2008 var asäcklig, det var Blåbär. Smakar mest konstgjord.
Den får du. Och 900 spänn. Du kan få skattepengen du betalt in med, men bara om du levererar hem
Hmm, i mitt blocket hittar jag en 02 kombi (och avtagbar krok) för 35k kr. Fast du kanske har en aero extra allt med feetaste fälgarna?
Det här ser ju att bli en win/loose nu
Hmm, detta låter intressant. Nyskattad 2200:-, det är ungefär vad det kostar för mig att köra ner till dig och hem igen
Näe, jag står nog över ändå tror jag. Jag hittade nyss en flaska med rom-glögg så jag klarar mig idag. Imorgon kanske jag hör av mig däremot
Äsch, jag sökte bara på Vector förvisso Sprillans dubbdäck och sommardäcken är inte gamla.
Men nej, jag tänker inte lura på dig en Saab, jag är för tacksam för att du lärde ut 5minutersmetoden så att jag får dricka ifred på kvällarna
Äsch, jag sökte bara på Vector förvisso Sprillans dubbdäck och sommardäcken är inte gamla.
Men nej, jag tänker inte lura på dig en Saab, jag är för tacksam för att du lärde ut 5minutersmetoden så att jag får dricka ifred på kvällarna
Hmm, du sökte nog inte på samma sätt som jag Vector för 35k
Vi, som gjorde nåt liknande 5mm har det riktigt bra på kvällarna. Går in o lägger grabben. Är ute igen efter ca 15 sekunders nattinattisnuttinutti. Då hinner man med många öl...eeh, glas vin eller virre.
Så, är priset nere på 30k nu?
Edit:
*host host*
http://www.blocket.se/vasternorrland/Saab_9_5_Sedan_LINEAR_2_0t_ENDAST_25_000_31103007.htm?ca=15&w=3
*host host*
20 papp?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring