Regler vit grupp

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Det funkade kanonbra i söndags!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Zilversurfer skrev:
2470618 Och jävlar vad *Superlight* körde, helt outstanding:klappar :klappar

Mvh//ZS

Tack så mycket...:rodnar , kul att höra :) :) :)

Last edited:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Maverick_ou812 skrev:
2471358 Du får tala för dig själv, jag tycker inte om ZS alls sen han rökte mig totalt på Knudan. Jag tyckte det gick fort men jisses... :D
Äh, ZS gör ju 1.03 på Knudan så han ryker dom flesta :D

*Superlight* skrev:
2472273 Tack så mycket...:rodnar , kul att höra :) :) :)
Kul att se! :tummenupp

Last edited:

Rödöga

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
R1
Jag tyckte det var kul i söndags (instruktör i vit) När vi samlades efter första passet så verkade alla dv:are vara nöjda. Vi som kom bakom var ju dessutom snälla och körde inte om någon dv:are de första 2 varven!!!

Jag tror nog iochförsig att vi behöver tänka igenom hur vi får ut dv eftersom flera, så vitt jag kan förstå, missade att hinna ut först i söndags. Kanske ska vi försöka få dem att häcka närmare depåutfarten istället för långt bort i depån eller skaffa en ljudligare tuta. Som tidigare nämnts så behöver de också lite mer tid på sig än de andra grupperna.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
iförsig kan jag nästan tycka att när det tutar 3 gånger så är det 15 minuter till de ska ut... sen får de ett tut när det är ca 3 min kvar..

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Rödöga skrev:
2472855 Jo, iochför sig men hör de inte tuten så blir det ju svårt.
Håller med absolut. Samtidigt så är det ju faktiskt folks eget bekymmer att höra tutan. Man måste inte stå längst bort o vit grupp börjar först så man måste ju vara i tid ändå o då är det enkelt att välja plats.

Kanske ska koppla tutan till en kompressor? :tungan

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
CorbenDallas skrev:
2472908 Håller med absolut. Samtidigt så är det ju faktiskt folks eget bekymmer att höra tutan. Man måste inte stå längst bort o vit grupp börjar först så man måste ju vara i tid ändå o då är det enkelt att välja plats.

Kanske ska koppla tutan till en kompressor? :tungan
Håller faktiskt med om att man får ta lite ansvar själv. Däremot finns det skäl till att nästan alla med däckvärmare står längst bort, eller i vart fall nästan. För att hinna få upp lite värme i däcken så måste man komma tidigt. OCh gör man det så är det redan en massa bilar på parkeringen - bilåkarentusiaster, gocartåkare etc. De tar upp alla platserna närmast utfarten och de första lediga platserna ligger bortom toaletterna. (Där fö det enda uttaget där man kan stjäla el finns. Säg inget till banägaren :tungan ). De som har egna elaggregat med sig parkerar avsiktligt lite avsides av ren omtanke. De där aggregaten bullrar och är inte särskilt trevliga att ha som granne.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum