Regnr till ER5/CB500

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Jag behöver regnr till en ER5 och en CB500, inte äldre än 96 och inte nyare än 01. Någon som kan "låna" ut ett ? Ska kolla med olika FB vad premierna ligger på..

Tack på förhand..
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Voyager skrev:
Sök på blocket.se :)


Gjorde det.. Bilsport-mc tar 4k hel/år för dom.. :gnissla Är det en bra premie ? De är på 25kw ...

Vad jag vet brukar dom ha låga premier på den här typen av hojar.. Ska kolla med några FB till men det blir säkert högre... :gnissla

Nuvarande hojen kostar typ 1800 hel/år(600 halv/år), där är fanimej mer kåpor och så stor skillnad är det väl inte på "11kw" och 25kw ? :3freak
 

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
R1-04 race/banhoj
jag har 25kw, men de går på orginaleffekt iallafall så det blir över 8 papp per år.
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
ViktorW. skrev:
jag har 25kw, men de går på orginaleffekt iallafall så det blir över 8 papp per år.


Inte hos Bilsport-MC ... om du är mellan 18-21 så blir det en Bas+25kw... Alltså runt 4 papp..

Trygghansa ville ha 9 för ER5 och 11 för CB500... De är ju fanimej inga muskeldunder ngn av dom, inte massa kåpor heller som måste ersättas ? Vad tar de egentligen betalt för ? :huvet
 

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Skeppshult. En blå.
lorkan skrev:
Inte hos Bilsport-MC ... om du är mellan 18-21 så blir det en Bas+25kw... Alltså runt 4 papp..

Trygghansa ville ha 9 för ER5 och 11 för CB500... De är ju fanimej inga muskeldunder ngn av dom, inte massa kåpor heller som måste ersättas ? Vad tar de egentligen betalt för ? :huvet
Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hel :3freak
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
timm skrev:
Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hel :3freak

Är det inte den försäkringen där självrisken är dyrare än hojen...
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
timm skrev:
Har du kollat med IF.s hondaförsäkring? De var klart billigast till min CB750 -98. 2650/hel/hel. Bilsport+MC ville ha 14700/hel/hel :3freak


Hum okej. Jo, fast i första hand så blir det en ER-5, de är billigare i inköp.. IF har ingen sån deal med Kwacka väl ?
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
psxcare skrev:
Är det inte den försäkringen där självrisken är dyrare än hojen...

Den ligger på 5000 kr vid stöld och 6000 kr vid vagnskada för de flesta Hondor (stavning?). Kör du sporthoj blir det dock rätt mycket dyrare. I stället för att gissa kan ni läsa om villkoren i länken nedan.



If + Honda
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top