Regnummer tack.

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
Sitter i funderingar om framtiden och för att komma till beslut skulle jag behöva regnummer för 600cc R-hojar runt årsmod 00. Har suttit och sökt på annonsguiden, sh och smr-mc men hittar nada.
Om någon skulle vilja dela med sig vore jag jätte tacksam om ni kunde pma regnummer tillsammans med modell och år till mig.

Mvh
Svoosh
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
SVooSh skrev:
Sitter i funderingar om framtiden och för att komma till beslut skulle jag behöva regnummer för 600cc R-hojar runt årsmod 00. Har suttit och sökt på annonsguiden, sh och smr-mc men hittar nada.
Om någon skulle vilja dela med sig vore jag jätte tacksam om ni kunde pma regnummer tillsammans med modell och år till mig.

Mvh
Svoosh

En tanke är annars hojtorget.nu, där skriver de ut regnr.
Antar att det är dags att ringa runt till f-bolag? Jag börjar kunna deras nummer och medarbetare utantill vid det här laget. :gnissla
Lycka till! :tummenupp
 

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
Syss skrev:
En tanke är annars hojtorget.nu, där skriver de ut regnr.
Antar att det är dags att ringa runt till f-bolag? Jag börjar kunna deras nummer och medarbetare utantill vid det här laget. :gnissla
Lycka till! :tummenupp


Tack för tipset med det är samma som smr-mc.se :7peta :tummenupp
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
SVooSh skrev:
Tack för tipset med det är samma som smr-mc.se :7peta :tummenupp


Leta upp det du söker hos en MC-handlare, dom delar gärna med sig av regnummer om du säger att du är intresserad.
(det smidigaste är ju att ringa då, man behöver inte åka dit !)
 

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
Kawwa skrev:
Leta upp det du söker hos en MC-handlare, dom delar gärna med sig av regnummer om du säger att du är intresserad.
(det smidigaste är ju att ringa då, man behöver inte åka dit !)


Jo det kan man ju göra, men då måste man ju åka runt och se om dom har en sån hoj inne. Eller menar du kanske att dom kan slå i datorn och få ett reg på en mc dom inte har?

Det enda reget som saknas för att jag ska börja kolla runt är för Gixxer600 årmod -00 eller -01 för att jämföra olika 600 modeller. Kan ni något i huvudet eller har en sådan mc snälllla pma :Bugar
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
SVooSh skrev:
Jo det kan man ju göra, men då måste man ju åka runt och se om dom har en sån hoj inne. Eller menar du kanske att dom kan slå i datorn och få ett reg på en mc dom inte har?

Det enda reget som saknas för att jag ska börja kolla runt är för Gixxer600 årmod -00 eller -01 för att jämföra olika 600 modeller. Kan ni något i huvudet eller har en sådan mc snälllla pma :Bugar

Kolla annonser i tex MC-folket, bike eller liknande tidning. Sén så har de större firmorna en hemsida med begghojjar.
 

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
Man tackar! Då har jag alla hojar jag behöver förutom möjligtvis Gixxer -00.

//Svoosh
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Gå in på www.bytmc.com
Leta reda på en fin cykel och kolla vad dess bild heter, så ser du samtidigt vad cykeln har för regnr.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top