Det ska bli intressant å höra vad SBP säger om det där!! Kreativt dockBudde skrev:2179618Det blev en reflex som jag tog bort från ett "Skydd för bildörrkant" från BILTEMA.
Okej den är kanske inte E-märkt men va fan nu sitter det iaf en rödreflex bak på hojen. Tack till alla justa tips.
//Budde
Hoztic skrev:2180155Det ska bli intressant å höra vad SBP säger om det där!! Kreativt dock
Det vore kanon, men jag tror dessvärre att den kanske blir aningen för stor. utrymmet mellan skylten och baklampan är inte mer än ca:2cm, tack iaf
Ska ta mig en liten tripp till biltema samt den lokala cykelhandlaren och kolla med dem om dom har nått som kanske passar.
/Budde
En gång när jag var och besiktade så hade jag med mig en reflex i ryggsäcken som jag tog upp och satte dit på regskylten medan besiktningsmannen såg på och han hade inget att säga.Vad säger dem på besiktningen om man fäster reflexen på nån tom yta på reggskylten, tex ovanför skatteugglan?
Kör utan.....är den inte e-godkänd så spelar det ingen roll.
vi var sju motarder som blev stoppade,(blåskontroll) ingen hade reflex eller "rätt" skylt/ skyltplacering...Ingen åtgärd från polisen
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|