danneinthehouse
Bawv jyyyyr headzz!
Är inne på att köpa miniskylt men finns det någon vits? Vad säger snuten, kan man lika gärna köra utan om dom stoppar en ändå om man har miniskylt?
tacksam för svar!
tacksam för svar!
Om dom stoppar dig så säger dom: Fy fy, denna regskylt är inte godkänd av vägverket! Det blir ombesikting!danneinthehouse skrev:Är inne på att köpa miniskylt men finns det någon vits? Vad säger snuten, kan man lika gärna köra utan om dom stoppar en ändå om man har miniskylt?
tacksam för svar!
Biifer skrev:Om dom stoppar dig så säger dom: Fy fy, denna regskylt är inte godkänd av vägverket! Det blir ombesikting!
danneinthehouse skrev:Whatta häjl!
ombesiktning som i "det kommer papper på posten om ombesiktning annars blir det körförbud på din r1:a, din miniregskyltsinförskaffande tölp" eller ombesiktning som i "jaja visst visst, syck mi böllzzz mista copper" ?
tacksam för svar
Ungefär så ja! Hade jag varit polis hade jag iaf sagt: Fan va snyggt! Men du, ta o fixa den där nummerskyltbelysningen nu!gthyni skrev:först säger du det andra sen säger mista copper det första.
verkar bero på dagsformen enligt vad jag förstår.
UrbanTiger skrev:Om ni stoppar orginalskylten under sadeln och visar den så är ju hojen försedd med regskylt fast den är felaktigt placerad. Kostar bara 200:- har jag hört.
Kan vara värt att prova om man nu måste ha liten skylt.
Gix skrev:Men, så jävla maktlösa/korkade kan ju inte ens svenska poliser vara, på riktigt!?
Gix skrev:Men, så jävla maktlösa/korkade kan ju inte ens svenska poliser vara, på riktigt!?
Exup skrev:Typ så här tyckte dom om min miniskylt:
Kurvmakaren skrev:Lyckligtvis är det så....
Du får endast för felaktig placering.
UrbanTiger skrev:Om ni stoppar orginalskylten under sadeln och visar den så är ju hojen försedd med regskylt fast den är felaktigt placerad. Kostar bara 200:- har jag hört.
Kan vara värt att prova om man nu måste ha liten skylt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|