Varför åker man motard för :'( Skulle verkligen vilja åka med..
Släng ner en pet-flarra med soppa i ryggan å brassa?
Varför åker man motard för :'( Skulle verkligen vilja åka med..
Vad tänkte sig för tempo på motorvägen förresten? Clusterbombar helst inte förbi Nyköping mm med ev laserkontroller m.m.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag är på om snigelförare är välkomna.
Tempo brukar hållas efter(och framförallt INTE över) egen förmåga. lekledaren för den här körningen väntar alltid in folk, iaf när jag varit med
Varför inte köra samma väg dit som hem hellre än motorväg?
För med alla fikapauser på ditvägen så når vi inte Sörmlands gräns förrän vid skymningen.
(Dessutom finns det verktyg och verkstäder nära till hands åt Ducce-förarna utmed motorvägen, vem kör följebilen förresten?)
Ragge ska vi dra ut och reka vägarna på fredag någon liknande tid, eller är du en sån där arbetande person?
jP har fattat precis rätt. Kör man småvägarna i båda riktningarna så tar det för lång tid att komma ut till nya vägar. Tanken är att vi skall få spendera mer tid på vägnätet som ligger en bit längre bort.
Borde ha anat att du redan tänkt till. Om jag ens är vaken en så okristlig tid, kan man mötas upp längs med E4?
Borde ha anat att du redan tänkt till. Om jag ens är vaken en så okristlig tid, kan man mötas upp längs med E4?
Låter lockande om man inte är bakfull... Ragges sörmlandskörning i våras är fortf. top 3 den här säsongen.. (slagen av 3 dagar på Gotland Ring och bad med massa lättklädda cheyer)..
Ragge ska vi dra ut och reka vägarna på fredag någon liknande tid, eller är du en sån där arbetande person?
och bad med massa lättklädda cheyer)..
Låter lockande om man inte är bakfull... Ragges sörmlandskörning i våras är fortf. top 3 den här säsongen.. (slagen av 3 dagar på Gotland Ring och bad med massa lättklädda cheyer)..
Var får man åka med lättklädda tjejer? Den vägen har jag inte hittat.
Haha, du är för rolig. Kom igen nu! 10:00 på Rosenhill. Hur svårt kan det vara? 09:30 så kan dessutom du strunta i frukosten hemma.
Gör så här:
Lägg fram alla grejer kvällen innan i lätthittad hög.
När klockan ringer kör drar du bara på dig grejerna utan att tänka. Vaknar gör du bakom styret på vägen till RH. När du väl kommer fram så tankar du innan du går in och länsar Lattemaskinen. Sedan vaknar du bakom kaffekoppen med underbart hojäventyr framför dig.
Hur tror du att vi andra gör?
Han yrar bara. Han har säkert varit på ngt skumparty o känt fel.
Nu glömmer du en viktig detalj. Anna kan inte klä på sig själv. Det är den lokale pizzabagarens uppgift att bistå henne. Hon kan inte komma iväg förrän han öppnar.
Släng ner en pet-flarra med soppa i ryggan å brassa?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|